1.252 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

køb og salg køb og salg

bliver der overhovedet solgt større mc'er i DK i år? jeg har nu siden 1.april forsøgt at sælge min kun 1 år gamle Bandit 1255ccm på bl.a. dba.dk. den er klikket på næsten 900 gange men ikke en eneste har vist seriøs interesse selvom jeg vil sælge til 28000 under nyprisen!!! Hvad med I andre der også står og gerne vil sælge. Er det bare helt umuligt. Jeg kan se at på dba.dk er der over 2100 suzuki'er til salg 2200 honda'er og sikkert ligeså mange af Yam og Kawa. hilsen en lidt frustreret bandit ejer;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb og salg
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   10. aug 2009 Der er ingen købere i disse tider, så pris og udbud er ligemeget.

• #2   10. aug 2009 tror jeg ik på....der er altid en køber hvis tingene er billige nok.

• #3   10. aug 2009 alt kan sælges... det er jo bare et spørgsmål om prisen er lav nok...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   10. aug 2009 Er prisen for høj, vil folk hellere købe nyt.

Er prisen for lav, bliver de mistænksomme og holder sig væk.

Er der finanskrise og kæmpe udbud, er det først rigtigt svært.

Markedet er mættet i ret stor grad lige nu, så der er ingen nem løsning på det.

• #5   10. aug 2009 Jo ... der er da købere! Jeg har da f.eks selv lige købt min Dragstar.

Men priserne er godt nok lave og det ved køberne også godt! Jeg fik også et pænt afslag på min indkøbte MC...

Så som Benny også siger - der er købere hvis prisen er lav nok

• #6   10. aug 2009 den er satme også sat dyrt den er 1 år gammel og så har du kun sat den til 28 under nypris bare det du triller ud fra forhandler afskriver du 25.000 så nemt

så ned med prisen så skal folk nok købe den

• #10   10. aug 2009 Jeg fik solgt min Cagiva hurtigt, men gad ikke køre brugt, priserne var for åndsvage fremfor at købe nyt.

Men synes nu prisen passer meget godt, bare svært at sælge i øjeblikket, så vær forberedt på gå ned i prisen...

En anden ting er at man ikke burde sælge efter et år smiley

• #11   10. aug 2009 Tja. Jeg startede med at sætte min til 75.000. Så kom den ned på 72.500, så 70.000 kr. så 67.500, så 65.000 kr. og sidst er den røget helt ned på 60 k. Den er nu den billigste på dba omkring den årgang og af dem der har kørt under 30.000 km. Alligevel er det første folk spørger om, hvor meget jeg ydeligere er villig til at gå ned.

• #12   10. aug 2009 Stå dog fast ved jeres pris... Det er ikke kun prisen der er afgørende.. Hvis det er det er der rigtig mange som bliver snydt... (men når man tager et kig på annoncerne både her og på dba er der godt nok mange der tror deres cykler er guld værd) Men det er en balancegang...

Nyd dog din kværn et stykke tid endnu.. Så kommer der nok en køber på et tidspunkt..

• #13   10. aug 2009 Her er der da ihvertfald én køber. Men som "Benny I" skriver, så tror jeg at de fleste, der ligesom jeg skal til at købe, ved at de kan tillade sig at vente til det helt rigtige tilbud kommer forbi.

Men tror også det er for tidligt du sætter den til salg, for det største værditab er jo altid "kantstenstabet", som typisk er 25 K, når du triller ud over forhandlerens kantsten:(

Anders

• #15   10. aug 2009 selvfølgelig kan den sælges sæt prisen til 80 k og den er solgt inden 14 dg.
    Sune: og din type mc har der enda været rimeligt salg i ,hele tiden.

• #16   10. aug 2009 Det er jo en model hvis motor og stel bedre tillader touring end leg (hvilket Banditten oprindelig kunne), og i så fald er S modellen vel mere eftertragtet.
    Men kan da godt komme fordi med 50.000. Så er der ikke mere piveri over du ikke kan sælge din MC.

• #17   11. aug 2009 Har også indtryk af det er svært med de større - har haft ducati 999 til salg til 50k et stykke tid. Afgiften er ca 90, så den ville være billig - men det er jo nok et spørgsmål om enten at justere prisen som der bliver nævnt, eller vente lidt. Folk skal nok komme i gang med at bruge penge igen!
    Lige nu mener jeg krisen er psykologisk og personligt venter jeg bare på at få solgt, så fiser jeg lige ud og køber noget dyrere = penge i omløb :o)

• #18   11. aug 2009 altså det kan nu godt lade sig gøre... min er lige blevet solgt for en halv time siden til prisen.. smiley

• #19   11. aug 2009 Nicky (Frederikshavn) B, Er det Blackbirden du har solgt?

• #20   11. aug 2009 jo jo... der var lige en der var vild med den.. smiley

• #21   11. aug 2009 Cool! Tillykke med det!

• #22   12. aug 2009 takker for diverse indlæg. Salget er lagt på is indtil videre;-)

Kommentér på:
køb og salg

Annonce