Nogen fra Haderslev? {{forumTopicSubject}}
Jeg befinder mig i den situation at jeg er i værnepligt hos beredskabsstyrelsen Sydjylland i Haderslev. Min motorcykel befinder sig dog hjemme i Århus, og jeg kan ikke rigtig tage den med herned og køre på den fordi jeg ikke har et sted at opbevare dragt, støvler, hjelm handsker etc. Vi har et skab hver til alle vores udleverede beklædningsgenstande, og dernæst et enkelt fællesskab pr. 5 mand. Altså, ingen plads og meget stive regler.
Så jeg tænkte om der tilfældigvis var nogen herinde der boede tæt på beredskabscentret i Haderslev hvor jeg kunne have lov at have min mc og beklædning til at stå og komme og køre fra engang imellem? Omtrent engang om ugen mellem kl. 17 og 20.
Jeg skulle gerne give 'æ vin for ulejligheden
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 31
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.383
Men derudover er der squ fedt herinde.
Jacob, Var du kom. eller chauffør?
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 31
jeg er chauffør eller var da jeg var der inde. på holde 66
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 81
Den er ofte blevet brugt til den slags, skriv bare, hvis du vil høre nærmere
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.383
Michael N, Nej, men det var lige det med at få plads til det. På vores værelse er der nada plads tilovers. Men 6.2, dvs. det ældste hold, selvstændige? Glæder mig squ til jeg når så langt. Ærmene føles som bare uden det B og pomfritterne.
Men ham på værelset, er det den ældre hvide der holder ved stillepladsen ved caféteriet? Vist en Honda.
Men, har fundet plads til tøjet på et af de andre værelser. Der er et værelse hvor kun de 2-3 stykker overnatter, så der er et helt fællesskab ledigt.
Nogen fra Haderslev?