{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Nogen fra Haderslev? {{forumTopicSubject}}

Jeg befinder mig i den situation at jeg er i værnepligt hos beredskabsstyrelsen Sydjylland i Haderslev. Min motorcykel befinder sig dog hjemme i Århus, og jeg kan ikke rigtig tage den med herned og køre på den fordi jeg ikke har et sted at opbevare dragt, støvler, hjelm handsker etc. Vi har et skab hver til alle vores udleverede beklædningsgenstande, og dernæst et enkelt fællesskab pr. 5 mand. Altså, ingen plads og meget stive regler.

Så jeg tænkte om der tilfældigvis var nogen herinde der boede tæt på beredskabscentret i Haderslev hvor jeg kunne have lov at have min mc og beklædning til at stå og komme og køre fra engang imellem? Omtrent engang om ugen mellem kl. 17 og 20.

Jeg skulle gerne give 'æ vin for ulejligheden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen fra Haderslev?
  • #1   6. aug 2009 i Hæren er det normalt tilladt at have en civil sportstaske pr rekrut placeret under køjesengen. mon ikke i har noget lignende, i må vel gerne forlade kassernen efter tjenestetid? (så har man vel brug civil påklædning)

• #2   6. aug 2009 hej. Er næsten lige stoppet der nede. og jeg havde alt i vores fællesskab. det sag de ikke noget til. Ogjeg fik også lov til at holde min Kawa vor jeg ville. så det er bare at spøger der nede om du ikke må.

• #3   6. aug 2009 Jeg kan jo prøve at spørge Gregersen, men der er squ ikke plads i fællesskabet, og min nærmeste foresatte Hamer lader ikke så meget som en blyant ligge ubemærket udenfor et skab.

Men derudover er der squ fedt herinde.

Jacob, Var du kom. eller chauffør?

• #4   6. aug 2009 hehe. Hamer skal du bare tag pis på. men det er kun i starten de er sådan.
    jeg er chauffør eller var da jeg var der inde. på holde 66

• #5   7. aug 2009 Vi har en lade hos os, men det er godt nok i Christiansfeld ?
    Den er ofte blevet brugt til den slags, skriv bare, hvis du vil høre nærmere smiley

• #6   7. aug 2009 Jacob, Hvilke erfaringer har du da med Hamer? Han virker umiddelbart, her efter den første uge, som en af dem der kræver mest disciplin, men man kan se anelsen af et smil imens han "råber". Gregersen er helt anderledes og virker mest som en hygge-onkel.

Michael N, Nej, men det var lige det med at få plads til det. På vores værelse er der nada plads tilovers. Men 6.2, dvs. det ældste hold, selvstændige? Glæder mig squ til jeg når så langt. Ærmene føles som bare uden det B og pomfritterne.
    Men ham på værelset, er det den ældre hvide der holder ved stillepladsen ved caféteriet? Vist en Honda.

Men, har fundet plads til tøjet på et af de andre værelser. Der er et værelse hvor kun de 2-3 stykker overnatter, så der er et helt fællesskab ledigt.

Kommentér på:
Nogen fra Haderslev?

Annonce