{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Gsx750f
  • #1   6. aug 2009 God stabil maskine, den og 600 kan fås billigt nu.
    MEN vær opmærksom på at e er kendt for at pitche deres knastaksler (smide belægningerne) samt have et svagt 2. gear, og et svagt kronrørsleje.

    Jeg betingede mig, at jeg kunne lade handlen gå tilbage dagen efter, hvis der var fejl på knasterne. det var der, men vi blev enige om at deles om reservedels prisen.

    2. gear, er svagt på den, så hvis den under en prøvetur springer ud af 2. gear, ville jeg være meget forsigtig!!! det er ikke for børn at lave!!

    Generelt er det ligesom duracel kaninen, den bliver ved, og ved, og ved og ved og ved...

    Personligt ville jeg gå efter en model der er original, de er tit mere ærlige (altså maskinerne ikke sælgerne)...

    Forskellen fra en 600 til en 750, er ikke markant. og de holder nogenlunde lige godt!!


  • #2   6. aug 2009 Peter Rahbek har skrevet en ganske fin artikel om GSX F'eren på godt og ondt:
    http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52329


  • #3   6. aug 2009 Han kunne jo kigge på min fine gsx'er og vælge den istedet for 750'eren.. smiley

    Som Jesper skriver, så er der ikke meget forskel på de 2 cykler.


  • #4   6. aug 2009 Christian, du er for dyr smiley


  • #5   6. aug 2009 Tja, det kommer vel an på hvad man kigger efter.. smiley

    Min står jo langt fra original, men dermed ikke sagt et godt tilbud måske kan friste mig.. smiley


  • #6   6. aug 2009 smiley
    ALLE kan fristes af rette tilbud.. Sådan er vi jo!!
    OG NEJ, der er ikke meget forskel på de 2, når man kører.

    Jesper



  • #7   6. aug 2009 hej. Hold dig langt væk fra en 600..!
    Der er en verden til forskel hvis man vælger en 600 eller 750, vel og mærke den 750 uden kat, de nye er døde og der er forskellen ikke så stor..
    Mvh Danny


  • #8   6. aug 2009 Det eneste jeg oplevede ved min 750 fra 91 var at den skulle dyses om, og det var fra ny, så den fik en hurtigere respons på gashåndtaget..
    Mvh Danny


  • #9   6. aug 2009 Ps. og forskellen på de to mærkes specielt meget når man har en bag på, der kan 600 slet ikke noget som helst, hvor 750 bare trækker..
    Mvh Danny


  • #10   6. aug 2009 Danny har ret, forskellen er tydligst med en bagpå! der kan 600 ikke følge med en 750.
    MEN til hverdags kørsel, er der ikke den store foskel.

    MEN det er jo ret nemt. man kan købe en 600 for samme pris som en 750. så jeg havde taget en 750!


  • #11   6. aug 2009 Min kammy køre en 750 fra -96. Han er glad for den, men jeg synes den styre som en bornholmerfærge.
    Jeg ville nok vælge en Kawa ZZR600 eller Honda CBR600 alternativt en Yamaha XJ900 der trækker som et godstog og samtidig kan styres i sving


  • #12   6. aug 2009 køb gsx 750f det er en fin mc har lige solgt min efter 3 år den havde kørt 94000 da jeg solget den den har aldrig svigted den havde 91hk på baghjulet

  • #13   6. aug 2009 Hej Tom jeg har selv haft en 750 fra 89, men de er ens og jeg syntes ikke at han skal købe en heller ikke en 600 de er olie- luft kølet og det er noget lort. Min olie slange sprang resueltat olie på bagdæk og en nedlægning !!!!!!!! heldigvis kørte jeg langsomt da det skete. Og den bliver meget varm hved bykørsel.

  • #14   6. aug 2009 Johnny F: At du ikke kan vedligeholde din MC er ikke dens skyld. Det er ikke fordi den er oliekølet at slangen gik i stykker, men mangle opmærksomhed fra ejeren. Det kunne ligeså godt være en slange til en vandkøler der gik...

  • #15   6. aug 2009 Johnny, du taler om noget, du tilsyneladende ikke aner noget om!!
    Systemmet er godt, og efterprøvet.
    At den slange sprang, er ærgeligt, men ikke ligefrem en svaghed på modellen.
    Olie/luftkøling fungerer udemærket.
    Jeg kører bykørsel hver dag, og JA man kan da mærke strålevarmen fra motoren, hvis det er meget varmt???? og?? den bliver ikke varmere end den er tilsigtet, ergo er det ikke at regne som et problem...
    Det svarer lidt til at sige, hold dig fra den, der er 4 pinde i motoren der danner gvister, når den er startet, monsterfarligt mand!! det kunne jo skabe en brand!!

    Medmindre du har for lidt/meget olie på, deffekt oliepumpe, eller noge tredie der er galt, så fungerer det fint!! du ser trodsalt en hel del af dem der kører over 100.000km... (og en del der kører mindre pga. uheld, ringe vedligehold osv.


  • #16   6. aug 2009 MEN igen tilbage til min pointe, vedligeholdelses standen betyder ALT når man ser brugt (eller burde) hvis noget er ordenligt vedligeholdt, er chancen for et nedbrud væsenligt mindre!!

  • #17   6. aug 2009 Min vedligeholdse fejler ikke noget. Olie slangen løber lige under motoren det er et problem. Har i prøvet at kører i kotese så vel jeg væde med at den bliver varm og den vil ikke tage gas!

  • #18   6. aug 2009 Johnny: Den selvsamme motor blev fra midt 80'erne brugt til hård race, inkl 24 timers race. Problemet er ikke at den er oliekølet.

  • #19   6. aug 2009 Kørt til bakken flere gange, no problem!!!
    Hvis der er noget der er ondt ved en motor, er det fandme det. MEN hvis ens køler feks. er beskidt i porerne, kan luften jo ikke komme igennem
    OG en vandkølet, med blæser og alt det, klarer det nok med lavere temperatur!!! MEN nu er det jo ikke en sådan cykel/pris der spørges om!!

    Jesper


Kommentér på:
Suzuki Gsx750f

Annonce