{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af sv 1000s
  • #1   3. aug 2009 Ja der er mange af dem så det er ikke nemt at sælge dem igen og det er jo en V2 så den går langt fra som en symaskine, af andre ting kan nævnes at den originale bagdæmper ikke duer til noget som helst ligesom forgaflen, så der skal stoppes en del penge i den for at ha rimelige køreregenskaber

• #2   3. aug 2009 Den har ikke nogle specielle svagheder eller fejl. Er bundsolid og med et kanon optræk. Se efter om alle service er overholdt.

• #3   3. aug 2009 Glenn, hvad mener du med at den ikke går som en symaskine?

• #4   3. aug 2009 Den er noget mere grov en de 4cyll i motorgangen især ved lave omdr

• #5   3. aug 2009 Fjedre og dæmpere er ganske udmærket for en sportstourer, som en Sv er. Hvis man fejlagtigt tror, at det er en efterfølger til TL'eren, så får man en slem skuffelse.
    Den er relativ komfortabel affjedret, men er stadig kapabel til frisk kørsel. Hvis man regner med at blive semiprof. banedagskører, så er den dog ikke det rette valg.

• #6   3. aug 2009 jeg har lige solgt min sv100s efter kun 8000 km så ved lidt om denne mc.
    mekanisk er den gennem prøvet og vil næppe give dig nogle grimme overraskelser samt den er billig i service sammen lignet med mine kammeraters cykler og så er den en del billigere end andre 1000 cc sports cykler.
    med en anden potte lyder den slide godt og den er fantastisk sjov at køre en kort tur på samt jeg mener den er rigtig flot.
    grunden til jeg solgte er jeg købte den til både sjove kortere ture samt ferie ture og længere ture kan jeg personligt ikke holde til på den.
    jeg er 189 cm høj og mine håndled er sm adret efter 1 time i sadlen og lyden som på korte ture er sjov og lækker er en kilde til irration efter nogle timer dertil vibarationer som jeg ikke lagde specielt mærke til på ture bla til og fra job ( 10 km ) fik mine fingre til at sove.
    som bagsæde cykel duede den ikke for min kæreste....efter en tur til fyn ca 300 km nægtede hun at sætte sig hvis vi skulle kære længere end ca en halv time.
    jeg nød de ture jeg havde på den men den passede desværre ikke til mine kørsels behov så har fået en gsx 750 f med side tasker og top boks i stedet......ikke så flot...ikke så sjov og høj lyd...ikke så spændende køre egenskaber.....knap så hurtig.....ikke så opmærksom skabende.
    men jeg er glad...den opfylder mine behov og er og er også en god sjov og brugbar mc.
    men vi er alle forskellige så ud og prøv en sv 1000...en lang tur og husk en håndfuld km på motorvej under prøve turen
    god fornøjelse med køb af mc

• #7   3. aug 2009 Selv min kæreste kan maxe standardaffjedringen ud og hun svinger ikke ret hurtigt, men med de rette komponenter er det en bedre cykel end selv den bedste TLR

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #8   3. aug 2009 Cyklen er gennemprøvet, solid og billig i drift + forsikring.

Affjedringen er langt fra så dårlig som visse personer gerne vil have en til at tro, men man tager fejl hvis man tror det er en sportsmaskine.
    Hvis det er din første MC, går der nemt 10-15.000km før det er nødvendigt at gøre noget i den henseende.
    Motoren er en V2'er, og klart mere grovkornet i sin gangkultur end en række 4, men det er et spørgsmål om holdning og temperament hvorvidt man kan lide det eller ej.

Tag en lang prøvetur og dan dig din egen mening, for det er kun den der tæller i sidste ende. :o)

• #9   4. aug 2009 Og når du så har gjort det kan du købe min med opgraderet affjedring ;o)

Kommentér på:
køb af sv 1000s

Annonce