{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.774 visninger | Oprettet:

Yamaha R1 stjålet Kolding {{forumTopicSubject}}

En af mine kammerater har natten mellem lørdag og søndag fået hans 2008 Yamaha R1 stjålet fra Kolding midtby.
Cyklen er hvid, og har kun en rød stafering på tanken, alle de andre er fjernet. Den er ligeledes udstyret med næsten alt i guld Rizoma, og har akraprovic udstødning.
Cyklen har reg.nr. HN 10 693.

Hvis nogle af jer ser eller hører om cyklen på I meget gerne kontakte ejeren på tlf.: 30 30 30 64.

For oplysninger der fører til opklaring, belønnes vedkommende med en klækkelig dusør.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha R1 stjålet Kolding
  • #1   2. aug 2009 Kæft hvor surt. håber sku i finder den. smålige langfingrede narhoveder der ikke kender forskel på dit og mit smiley

• #2   2. aug 2009 Der er gang i de små svin for tiden - min MC blev stjålet for ca. 2 uger siden, også i Kolding midtby. Hvorfor kunne man da for en gang skyld ikke bare fange sådan nogle på fersk gerning...

• #3   2. aug 2009 ØV ØV og dobbelt ØV håber sku den bliver fundet
    mvh jens

• #4   2. aug 2009 har øjene åbne her syd på

• #5   2. aug 2009 har i ikke et bilede i kan likke ind så man kan se hvad man skal se efter

• #6   2. aug 2009 dam . .

det er sku sur røv... sikke nogle møj svin......

mvh

• #7   2. aug 2009 Rigtig rigtig træls, skal nok kikke efter den, selvom den nok ikke lige kører rundt i kolding mere.

• #8   2. aug 2009 Belastende.. Synes sgu snart det er hver dag jeg læser om en eller anden der har mistet sit kæreste eje.. Jeg føler med dem alle og melder mig frivilligt til at uddele stokkeslag til de forpu...... tyvknægte.

Personligt er jeg paranoid og lever efter den tanke at alle vil stjæle min fugl. Derfor har jeg anskaffet den næstmest ultimative kædelås, kun overgået at deres topmodel.
    Jeg kan kun anbefale Almax Immobiliser III og/eller IV. De slår klart ABUS og alt det andet crap i den billige ende. Førhen var jeg nervøs når jeg parkerede inde i byen (kbh), nu tænker jeg kun på at jeg ikke må tabe nøglen, da jeg ellers bliver nød til at skære lygtepælen jeg har tøjret den til over..

Og ja. Jeg synes også det er belastende at det er nødvendigt med så drastiske tiltag for at have sin maskine i fred. Men tiderne hvor vi kunne kaste dem på må og få, uden nogen rørte dem. De er forlængst kommet og gået igen.. Selv når jeg holder hjemme i garagen er fuglen tøjret til et gulvanker med den store kæde.

• #9   2. aug 2009 Jeg syntes næsten man skal smide den GPS på, så hvis den bliver stjålet, så er den i det mindste mulighed at finde igen.

Det er squ sørgeligt der er så meget for tiden der bliver stjålet. Ikke længe siden jeg selv fik min nummerplade nakket.

Håber de finder den i god behold..

• #10   2. aug 2009 René [Slagelse] L

ja det er en god lås.. har set de film før..... men problemet nu om dage er bare, at hvis nogle har set sig varm på din mc,og virkelig gerne vil have den, så venter de til du kommer... og så bliver du bedt om at aflevere nøglen. så råt og ubehaligt er det nu om dage...

mvh

• #11   2. aug 2009 -K6-
    Det er selvfølgelig et problem hvis de ligefrem antaster ejeren, det har jeg da heldigvis ikke læst om herinde endnu. Men på den anden side, vil det heller ikke komme bag på mig hvis nogen kunne finde på det. I den situation vil det sikkert ikke kunne betale sig at spille helt, medmindre at man er 100 på at det ikke er en polsk/littausk mafiabande som ønsker den.

Og ja.. Superfed lås. Dyr - ja. Tung - ja. Sikker - ja,

• #12   3. aug 2009 skal nok holde øje uden for kolding, dam det er surt

• #13   3. aug 2009 UPDATE!!!

Politiet ringede kl lidt over 2 i nat. Motorcyklen blev fundet på en rasteplads ved Toftlund. De havde nået at køre ca. 270 km på den. Tændingslåsen er selvfølgelig smadret, og der er lidt kosmetiske ridser rundt omkring, men vigtigst af alt er at cyklen igen er hjemme.

Vil samtidig benytte lejligheden til at takke alle der har vist interesse omkring denne tråd. Det varmer at vi motorcykelfolk kan hjælpe hinanden. Hvis jeg var motorcykeltyv tror jeg heller ikke jeg ville være speciel glad ved at køre rundt, når cyklen var efterlyst herinde.

P.S. Hvis nogle hører om hvem der kunne ha' haft de lange fingre på, så hører vi selvfølgelig gerne fra dem. En af mulighederne var at gemme dem i en kælder indtil Fyns MC Træf, hvor vi så stener dem smiley

• #14   3. aug 2009 Godt at høre, og rart at skaderne var minimale.

• #15   3. aug 2009 Fedt, at du har fået den tilbage.

• #16   3. aug 2009 Har tit set den 1er her i kolding , den er satme fin .. godt den er tilbage...

• #17   3. aug 2009 Hvordan har de kunnet starte den, har den ikke startspærre?

• #18   3. aug 2009 god nyhed.....

mvh

• #19   3. aug 2009 Som Peter sprøger "hvordan har de kunne starte den, har den ikke startspærre ?"

Her kig jeg og troede at alle nyere motorcyker ikke kunne startes uden nøglen.

Godt den er fudnet igen smiley

• #20   3. aug 2009 Godt at den blev fundet
    Det er da også utroligt så mange der er blevet stjålet her i år og det er skide iterene efter min mening
    frestselsen må være for stor for dem der kan finde på sådan noget og man kan have løst til at gøre et eller andet ved sådan nogle som man nu ikke må fordi det er jo selvtægt

Kommentér på:
Yamaha R1 stjålet Kolding

Annonce