{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk hvad er forskellen på Bridgestone
  • #1   30. jul 2009 Køb den billigste og den med færreste bogstaver. De forskellige koder er kun til brug i Tyskland, og står for forskellige typegodkendelser til forskellige motorcykler.

• #2   30. jul 2009 Skulle mene det ene er med det nye mønster. for er er vidst nok 2 typer nu.

• #3   30. jul 2009 Der er kun et mønster på 021. Måske tænker du på 020 som er forgængeren for 021 og som "smed" skriver er de forskellige bogstaver til brug i tyskland, hvor dækket skal være godkendt til mc'en og skal stå i registreringspapirene...

• #4   30. jul 2009 bare tag det billigste kim, det er som SMED skriver

BO021 er der kun 1 mønster på

• #5   30. jul 2009 Jeg kan så fortælle dig at der ER forskel.
    Den er hedder 021RF er et dæk specielt lavet til Yamaha FJR 1300 - som har en lidt anden opbygning (kærnen - nylon ikke stål) så det sætter sig hurtigere end de normale BT021 - og R er jo bare for Rear.
    Man kan sige det faktisk er lidt "anti" forstærket for nemmere og hurtigere at få mere kontakt flade.
    Men dette kan du og jeg og resten af Hr. & Fru. Danmark nok ikke mærke.
    Det skulle give en mere rolig mc ved høj fart.

Hvor jeg har det fra..........
    Detter fra selve munden af Carsten - Produkt chef fra Bridgestone.
    (og pisse dygtig mc køre - har set ham køre på bane)
    Så den skulle være god nok.

• #6   30. jul 2009 okay, det var satant, var nemlig inde og kigge på bridgestones side, og der så jeg ikke rigtig noget om det, men jeg tag så fejl, jeg beklager

• #7   30. jul 2009 Ja - men det er fordelen ved at være et Bridgestone center - men et mobil nummer til ham der står for dem. :OP
    Så kan man jo bare ringe og spørge - hvis man ikke selv kan finde frem til det via ens egen store stak blade og kataloger. :O)

• #8   30. jul 2009 Der er forskel hviklen kode der står på dækket...

f.eks er en Triumph Sprint ST leveret med et BT020 fordæk også med en kode efter. De holdte rigtig dårligt og blev ret hurtigt skæve i mønstret.

Jeg kontaktede Carsten fra Bridgestone og forklarede ham at det var nogle skod dæk... smiley

2 uger efter ringede han tilbage og fortalte at da Triumph valgte OEM dæk til sprint ville de have grip og gode regnvejrsegenskaber, så man lavede et BT020(touringdæk) med BT014(sportsdæk) compound. Så der var forklaringen på hvorfor de holdte så længe...

Super fin opbakning fra Brigdestone og Rigtig god service fra Carsten.

• #9   30. jul 2009 Richard: Jeg forstår ikke rigtigdet du skriver.....Du skriver først at de holdt rigtig dårligt, og blev skæve, men længere nede skriver du forklaringen på hvorfor de holdt så længe......

• #10   30. jul 2009 Jeg takker mange gange

Kommentér på:
Dæk hvad er forskellen på Bridgestone

Annonce