474 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ombygning til nye model Ombygning til nye model

Hmm så hva jeg inde forbi afgift kontoret for at høre hvordan jeg skulle bære med ad med at montere 2003 kåber på min r1 fra 1998. så det hva lovligt og godkendt. Regnede med jeg skulle betale nået afgift af dette.

Så fik jeg sku afvide. at det var lige meget det kunne jeg bare gøre . Jeg tænkte det kan ikke være rigtigt. skal jeg ikke betale for at have lavet det oim til en nye model .( Den miste jo i teorien sin identitet lidt da det er alle skjolde der ændres. ) så hun hente en med speciale inden for sådan nået halløj .og han sige bare giv den gas det skal jeg ikke betale for det må man gerne.

Synes snart det er forvirrende med hva man må og ikke må.

Men nu skal der bestilles kåber . Skriv endeligt en pm hvis du har origanl kåbe dele fra yzf r1 2002/2003 ligggende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ombygning til nye model
  • #1   30. jul 2009 ?? Det havde sgu nok lydt anderledes hvis det var en HD du spurgte om.

• kim, 2300 ,
    kim, 2300 , Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
    #2   30. jul 2009 Så længe du ikke sætter et nyt stel på så kan jeg ikke se problemet...

Du må jo også tage en golf og sætte en bora front på, uden problemer...

• kim, 2300 ,
    kim, 2300 , Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
    #3   30. jul 2009 _MEN_ nu vi er ved det, hvor nemt er det generelt at sætte nye kåbe dele på en lidt ændre model? feks R1, R6, Cbr, Gsx osv???

Sorry OT

• #4   30. jul 2009 Jeg hænger lige på her.. har overvejet samme projekt til vinter..

• #5   30. jul 2009 Det lyder da fedt, men jeg ville lige få det på skrift fra dem hvis muligt. For det er jo ikke sikkert at det er samme personer (med samme mening) som stopper dig i en razzia.

• #6   30. jul 2009 Har fået det på skrift. Så længe det er skruet på så må man stort set lave hvad man vil - ( Inde for rimelighedes grænse selvfølgelig)

• #7   30. jul 2009 Reglerne er faktiskt meget nemme, så længe du holder der inde for den typegodk. der ligger på cyklen dvs. Stel/motor/gear så har du faktiskt frit slag mht. skærme-hjul-lys-kåbe-tank-styr-etc-etc., det der startede hetzen mod harley var så vidt jeg er orienteret at man skar i stellet og løftede det 3 cm så der var plads til en EVO motor tilbage i slut firserne...... og nej det må man ikke... heller ikke som mange har gjort med stivstellet harley fra 60´ere at få et nyt stel så de kan få en 200-240 rulle bagpå.... det er også en helt anden cykel, og det er fair no at man skal betale afgift af det....

Kommentér på:
Ombygning til nye model

Annonce