1.320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Skift af mc til??? Skift af mc til???

Da jeg er blevet oppereert i hånden, kan jeg ikke køre MC med "foroverbøjet" stil længere.
Min mc er derfor sat til salg, og når den er solgt, skal jeg finde noget andet, MEN jeg ved ikke hvad jeg vil.
jeg har ikke råd til at bruge flere penge, end jeg får ind på min egen.
Har overvejet en cagiva 500, MEN der skulle det være svært at få dele til..

Jeg er en meget tung mand, og er MEGET i tvivl, om dens hk/moment er nok til mig.

ELLER om det er "sofacykel/onkelmorfar stil jeg skal over i.

Problemet, er at jeg kører mest by, men nu og da, lige en tur fra KBH til Odense, og retur.

Så kom gerne med forslag, og argumenter for det forslag.

Har tidligere kørt lidt forskelligt, men alt med få hk, og er bange for at gå ned igen.
(mz 125, Suzuki 5002takt, suzuki gs400l, og senest gsx600f)

Har været sindsyg glad for min gsx600f, accelreer NÆSTEN altid max, og smiler hver gang, så er bange for om de bud der er, bliver for "kedelige" og om jeg så skal vælge en fornuftig konebil i stedet smiley

Forviret?? det er jeg også smiley
MEN kom frisk smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af mc til???
  • #1   29. jul 2009 Du skal over i noget V2. Der kan en mc med kun 45-50 hk føles som en meget kraftigere mc da V2 trækker helt fra bunden.

Hvad med sådan en her:
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61405602
    eller
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61403473

Ellers kan jeg nævne Honda Magna (Supermagna er nok den bedste men ved ikk prismæssig)
    Ellers Yamaha Virago kunne også være en id'e.

Men helt sikkert V2

• #2   29. jul 2009 Hejsa Brian, og tak for forslag, MEN sidder man ikke stadig foroverbøjet på den første du linker, eller???

Den anden kan jeg ikke li smiley

Jeg kan ikke tåle at støtte på højrehånd, længere tid af gangen.
    OG glemte at skrive, at jeg kører nok hele året.

MEN men men smiley forslag er meget velkomne, og gerne som dine med links, til nogle cykler. kanon

• #3   29. jul 2009 Ved du hvad Jesper? Jeg er sikker på, at en Suzuki V-Strom 650 simpelthent er svaret på dine bønner. Den er herre komfortabel, den har øhh, omkring 70 hk, den lyder fedt i motoren, den kan, hvis man monterer gadedæk, køres herresvinsk på de små veje, den har en rimelig fin kåbe, der tager det meste af vindtrykket og den kører sjældent under 20 km/l. Den koster 100.000,- spritneues med abs und alles og kan også findes brugte rundt i landet.

Hvis du vil være sikker på, at du kan trække igennem og ikke er ked af, aldrig at komme over 16 km/l kan den også fås i en 1000 version, men til dit behov, tror jeg, at en 650 vil være rigtig fin!

• #4   29. jul 2009 hvad med en stor touing af ældre årgan. feks fj 1200, har selve n og synes ike man sidder ret forøverbøjet på den. eller kender jeg en der kan lave nogen risers til dig så du kommer endnu længere op. der har du da 131 heste og en topfart på godt 250.

• #5   29. jul 2009 Som kasper også skriver, vil jeg anbefale en V-strom 1000 eller en Honda Varadero 1000. På disse modeller sidder man oprejst og belaster ikke hænderne så hårdt. Og så er de bare sjove og gode at køre på.

• #6   29. jul 2009 Det lyder som gode forslag, MEN som jeg skrev
    jeg har ikke råd til at bruge flere penge, end jeg får ind på min egen.
    Så....

• #7   29. jul 2009 aprilia pegaso må værre perfekt

• #8   29. jul 2009 - Aprilia Pegaso

- BMW F 650 (ST/GS)

- Suzuki V-Strom

Alle disse sidder du direkte på røven. Cirka 50 heste. Masser af moment. Priller og bimmer er en-stampere.

• #9   29. jul 2009 ER DER EN AF JER DER VIL KØBE MIN MC SÅ????????

Jeg er glad for hjælp og forslag, men læs lige hvad jeg skriver please..
    Jeg skrev
    JEG HAR IKKE RÅD TIL AT BRUGE FLERE PENGE END JEG FÅR IND VED SALG AF MIN EGEN.
    Den regner jeg med giver små 30.000 SÅ DETTE er min grænse!!

smiley
    (i øvrigt ellers lækre cykler er jeg sikker på)

• #10   29. jul 2009 Du vil godt kunne få en brugt pegaso for 30 kg.

• #11   29. jul 2009 Der er selvfølgelig ikke nogen Pegaso'er på dba til under 30k lige nu, men de er der jævnligt. Det er ellers en rigtigt fin maskine med god siddestilling for ryggen. Hvis man kan leve med en-stamperens karakteristik, så er den en mulighed. Et eksempel:
    (link fjernet)

• #12   29. jul 2009 Hvis budgettet er sådan og du ikke må støtte på hånden, skal du nok kigge efter en softchopper... En Yamaha Virago eller en Honda Shadow. Du kan godt finde nogle, lidt ældre modeller godt nok, til den pris du vil betale.

Så det er bare ind og kigge på dba og her... Det kan være at man kan finde en billigt...

• #13   29. jul 2009 Smæk en 20 tommer apehanger på. 0 vægt på håndleddene og du får en cykel der absolut bliver lagt mærke til... ;o)

Modtag min uforbeholdne undskyldning for min dårlige humor.

• #14   29. jul 2009 Ok, takker for infoen igen, havde ikke lige set de fandtes ned i den prisklasse smiley

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61297492
    Ser umidlbart lidt interesandt ud, dog længe siden jeg kørte 1stamper smiley
    MEN jeg er slet ikke afvisene, den ser jo nydelig ud, og vil finde lidt info på modellen smiley

OG så bor han jo MEGET tæt på, og er derved nem at besøge, snuppe en sludder med smiley

• #15   29. jul 2009 Nyere og billigere her: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61414880

• #16   29. jul 2009 Den var godt nok også interesant smiley

OG tilbage fra fryseren smiley

• #17   29. jul 2009 Ja hvad skete der lige der Jesper... Det var da nok den korteste tur jeg har set.

• #18   29. jul 2009 I en anden tråd, med en mand, der var utilfreds med stedet, prøvede jeg at hjælpe ham til et andet sted, han spurgte efter adressen til... faktisk skrev jeg kun det midterste af navnet, i et forsøg på at omgå systemet. MEN det fangede deres filter med det samme, og jeg blev automatisk smidt i fryseren..
    FAIR NOK, ingen brok fra min side, reglerne er jo klare, MEN blev stadig lidt overrasket lol

• #19   30. jul 2009 Nå, næste spørgsmål, smiley
    Nu kunne jeg nok blive forelsket i den aprlia Pegaso (efter at have læst om den) skal dog ud og prøve først. smiley
    MEN nu kommer det dumme spørgsmål. KAN det betale sig at købe en i Tyskland :-)???

• #20   30. jul 2009 Jesper ..Du har ikke overvejet bare at sætte en andet styr og nogle forhøjere på den du har nu ?

• #21   30. jul 2009 Du skal da bare have den nye Vmax. stille og roligt og ikke noget vildt der smiley

• #22   30. jul 2009 Thomas, god humor, jeg er frisk, hvis du skaffer den til 30.000
    Junior, nej det havde jeg faktisk ikke, da det vel ikke er nok med forhøjere, jeg skal virkelig op i ret stilling, så det er forhøjere, samt tilbage imod mig selv, det må give underlig kørestil eller??

• #23   30. jul 2009 Jesper ...
    Det er da et forsøg værd hvis du er glad for din Mc , for du får jo ikke det for den som den er værd for dig , et godt streetfigter styr der ikke er for bredt og så et forhøjer/tilbage rykker sæt må da være en løsning

Noget i den her stil
    http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=550

• #24   30. jul 2009 Interesant, hvis den ikke sælges mandag, til prisen, vil jeg da prøve det tror jeg!!!
    MEN 2000, plus styr, og de ting der skal ændres med kabler? ledninger? osv. Kan det da blive en bekostelig omgang, men man kunne jo lede efter noget..
    Den du linker til, kan den sidde på min??

• #25   30. jul 2009 Jeg ved ikke lige hvilken der passer til din men du kan jo ringe til MC-tech og høre dem ad , ved nu ikke om det bliver bekosteligt du taber jo hurtigt 10-15K ved at skifte cykel :o)

• #26   30. jul 2009 Det er jeg ikke sikker på, dem jeg kigger på er et direkte bytte. OG ja, denne har da så kostet mig en del at have, pga. prisfaldet generelt, MEN dem jeg kigger på er jo faldet tilsvarende...... SÅ tabet vil ikke være helt så stort!!

• #27   30. jul 2009 Jesper Med GSX 600 F til salg >NEDSAT<- S, ja jeg kan sikkert godt levere en til dig for 30 kg, men uden garanti for at oprindelig ejer aflægger dig et besøg hehe :O) Aii spøg til side, hvis ikke den var så møgdyr tror jeg sq der ville blive solgt en del af dem. Men næppe med den nuværende sindsyge pris. Håber du finder en bike der passer til dig som du kan holde ud at køre på.

• #28   30. jul 2009 Jaa, Thomas, jeg takker nok nej til tilbudet, MEN lækker maskine helt sikkert!!!!

• #29   18. okt 2009 Vil du have den ultimative Power chopper
    er der kun een, nemlig Yamaha Vmax
    den med sjæl,som er blevet en ægte kult maskine
    den ægte varer fra 1985 til 2008
    den nye skal først bevise at den kan blive een kult maskine
    kæde træk er kun sjovt, så længe den ikke hopper af,
    og blokerer baghjulet, det har jeg prøvet, på een maskine som jeg skulle hente for en, som ikke havde køre kortet inu
    een powre chopper med kardan & bagtøj
    kræver noget mere af fører,
    han/hun skal have bøfferne iorden den trækker på en helt anden måde,og så er det dig og maskinen og naturen der kæmper mod hinanden, du er ikke beskyttet af div,Kåber det er en helt andet følelse

Kommentér på:
Skift af mc til???

Annonce