{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ups!!!
  • #1   27. jul 2009 Så meget:

(link fjernet) 10:58:20

og 1.000 kr..
    smiley

• #2   27. jul 2009 prøver lige igen..

• #3   27. jul 2009 Hvis de har nået det, har de aflæst din nr. plade og så får du et bødeforlæg..... Nægt alt! Det var ikke dig! så får du bøde på 500kr for ikke at oplyse hvem der førte køretøjet. Hvis du har kørt med åben hjelm og uden solbriller så kan den selvfølgelig blive svær hehe... GL & HF!

• #4   27. jul 2009 Du skal være ualmindelig uheldige, hvis du får en bøde.
    1: billedet skal være så godt og tydeligt, at du kan identificeres med hjelm på.
    2: De skal nå at registrere din nummerplade, hvilket kan gøres med fremadrettet kamera eller politimanden i vognen kan nå at notere det.

Begge ting skal være opfyldt og det sker meget sjældent. Der er dog i hvert fald en person herinde, der har fået en bøde med billede og det hele.

• #5   27. jul 2009 Kommer meget an på hvor heldig du har været. Er blevet blitzet flere gange på mc, men aldrig fået regningen. Nogle fotovogne fotograferer bagud så de får din plade med, andre gør ikke. Billeder taget forfra kan i reglen ikke benyttes til at identificere føreren, med mindre du da kørte uden hjelm.

og: De har ikke pligt til at oplyse, hvem der har været fører af køretøjet, hvis de herved udsætter dem selv for straf. De har således ikke pligt til at oplyse, at de selv har været fører af køretøjet.

og: Du har ikke pligt til at oplyse fører af køretøjet hvis du har overladt føringen af køretøjet til en person der ikke lovligt kunne føre det. (omskrivning)

• #6   27. jul 2009 Sort visir som var lukket og en lidt skråt siddende nrplade ..... Hmmmmm

• #7   27. jul 2009 din kammerat skal være heldig hvis han får en, jeg er kørt forbi et par stykker og har ikke set noget

• #8   27. jul 2009 Jeg havde dette visir på:

Så jeg var ret imponeret over at man kunne se konturene på mit ansigt..
    smiley

• #9   27. jul 2009 Er sq ik 100 på hva jeg kørte - men jeg så sq det der røde lyn :o/ .. Damm !!!

• #10   27. jul 2009 Benægt benægt benægt smiley Var jo en køber der var ude og prøve din cykel... smiley

• #11   27. jul 2009 mørkt visir virker ikke mod deres røde lys, men benægt benægt benægt! hvis du får en bøde så smid den ud, den er jo ikke sendt anbefalet... så den har du aldrig modtaget... det kan tage år sådan noget smiley

• #12   27. jul 2009 Bokaj . De skulle vel oss kunne se din nr plade for at ku gi dig en bøde

• #13   27. jul 2009 Den aflæste de...
    smiley

Gad ikke slås for 500 kr. så jeg fik den bare ud af verdenen..
    smiley

• #14   27. jul 2009 Når ... der er jo ik så meget andet at gøre end at vente og se hva der evt. dukker op

• #15   27. jul 2009 Hvis de ikke har aflæst nr.pladen,hvordan kan de så finde dig ????
    Med mindre man er MEGET kendt af svinene.
    Kørte selv forbi en fotovogn forleden,og de skal sgu være dygtige hvis de får noget ud af mig..........

• #16   27. jul 2009 Det er ikke længere kun 500,- for at nægte at oplyse hvem der har kørt. Den er steget til 2500,-

• #17   27. jul 2009 og så har jeg hørt at bøden følger nr. pladen så hvis du nægter at oplyse fører skal du bare betale fartbøden. så ligemeget hvad hænger man selv på den.

• #18   27. jul 2009 men benægt benægt benægt! hvis du får en bøde så smid den ud, den er jo ikke sendt anbefalet... så den har du aldrig modtaget... det kan tage år sådan noget smiley

Ikke mere nu kan de indrive din skyld på bøder og andet skyld på dit køretøj over din løn(din skatte procent) også kaldet lønindeholdelse..

• #19   27. jul 2009 tag det roligt. Er også blevet blitzet uden at få noget tilsendt smiley

• #20   27. jul 2009 det er ikke en bøde før du har vedkendt dig forholdet... indtil da er det blot et forelæg... Du skal kende dig skyldig, eller det skal for en dommer før de kan indrive via lønnen.

og bøden følger ikke køretøjet den følger den person der har gjort det her i landet... Jeg har selv prøvet noget tilsvarende og kunne heller ikke huske hvad ham der prøvede min mc hed. det kostede dengang 500kr...... at taksten så er sat op sætter måske tingene i et andet lys... havde godt hørt om det, men var ikke klar over det var effektueret....

• #21   27. jul 2009 Har en makker der smuttede fra dem igår på motorvejen , da han kom hjem var de klar i hans indkørsel ;( ups så er den svær og forklare .. han fik et ordenligt hak over nallerme så han er vist færdig med og spille smart smiley
    Men fotofælder er nemmere og komme udenom ...

• #22   27. jul 2009 "men benægt benægt benægt! hvis du får en bøde så smid den ud, den er jo ikke sendt anbefalet... så den har du aldrig modtaget... det kan tage år sådan noget smiley "

Med fare for at blive lagt for had herinde: Betal dog hvis du har kørt for hurtigt!! Normalt går de fleste indlæg her på MCG på at politiet behandler MCister dårligt. Når man så bevisligt har skidt i nælderne, ja så skal man da bare benægte.....

Barnligt hvis man spørger mig:)

• #23   28. jul 2009 Hvordan er det beviseligt når nu man ikke kan se folks ansigt for hjelm og briller....???

De fisker og det skal de have lov til... I andre lande følger bøden køretøjet og det er da fair nok, men de regler er ikke indført i DK.... De sætter de fartfælder op de mest latterlige steder... ofte langt væk fra vejarbejde, skoler, farlige kryds og farlige strækninger... men tit der hvor farten falder fra 60 til 40, ja så står de lige efter 40 skiltet... hvorfor?? For at skrave milliarder ind... ren pengemaskine og ikke en skid med trafiksikkerhed at gøre... Så kan jeg undgå at betale til den ekstra afgiftsmaskine der er lavet der, ja så gør jeg det... bevisbyrden er på deres side..... Barnligt??? Næææ sund fornuft i min verden....

• #24   28. jul 2009 Tjah. naturligvis er det ikke bevisligt, bortset fra at manden selv siger at han kørte for stærkt.

Surprise - de laver fartfælder der hvor folk kører for hurtigt. Måske er der en grund til at farten falder fra 60 til 40 som du skriver.

Din definition af sund fornuft er heldigvis ikke et universelt begreb:)

Er ikke helt sikker på at de får milliarder ind på fartbøder....

Men never mind. Vi bliver nok ikke enige, men jeg respekterer naturligvis din holdning selvom jeg ikke deler den.

• #25   28. jul 2009 Og i lige måde Kom O smiley

• #26   28. jul 2009 WHAT hvor er tag straffen som en mand

• #27   29. jul 2009 Ja, Har du kørt for stærkt, så betal - har du parkeret ulovligt, så betal osv...

• #28   15. sep 2009 Altså Søren jeg ved sku ikke om jeg gider at besvare sådan et juvenilt indlæg som du netop har præsteret, men lad mig da prøve....

Det jeg netop skrev i mit tidligere indlæg var at der jo også sættes 40km/t langt væk fra skoler og der har jeg ofte set dem stå lige ved det første 40km/t skilt.... Det er jo ikke altid at man når at sætte farten helt ned fra 60 til 40 ved det første skilt og så står de jo bare der og indkasserer. Hvis nu de stod nede efter det første fartbump og nr. to 40 km/t skilt ville det da være mere fair, men selvfølgelig ikke så indbringenden.

Kommentér på:
Ups!!!

Annonce