{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.914 visninger | Oprettet:

OPRÅB - skal læses. TYVERIFORSØG!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej bikere...

Hermed en advarsel fra lille naive mig...
Har idag været sekunder fra at miste min Ninja som jeg har til salg.
En ung gut henvendte sig for knap en uge siden og viste interesse for min motorcykel.
Skrev frem og tilbage med ham i et stykke tid, og vi aftalte at for at han kunne få en prøvetur skulle han ligge pengene i depositum. Som jeg skrev til klaphatten så har man desværre tidligere hørt om at folk har mistet deres mc når en person har kommet og fået en prøvetur - uden at vend tilbage igen...

Nå men klaphatten kommer med toget til Randers. Han har bildt mig ind at han kommer fra Bornholm og skal til Esbjerg bagefter, hvor hans far skulle bo. (selvfølgelig også en løgn).
Jeg henter ham nede på banegården og vi kører hjem til mig.
Her kigger vi lidt på motorcyklen og hans synes den ser rigtig fin ud. Jeg starter den op så motoren kan blive varm, og han så kan prøve den.
Klaphatten ligger sit ur pga handskerne, som han også låner af mig. Derefter ligger han en konvolut "med pengene på bordet. Så alt burde være i sin skønneste orden, skulle man mene.
Jeg forklarer ham en simpel vej han kan køre uden at fare vild (han er jo fra bornholm påstod han).
Da han kører rundt om hjørnet kigger jeg tilfældigt på konvolutten og synes at den ser da egentlig lidt underlig ud. Er ganske enkelt fræk og åbner lidt for den og ser til min store skræk at det hele er papirklip...!!!!!!!
Har aldrig løbet så hurtigt før om til bilen!! Skynder mig at køre den vej som jeg har forklaret ham og får heldigvis øje på ham.
I mellem tiden er min bedste kammerat blevet ringet op af min kæreste og jeg snakker med ham imellem jeg snakker med politiet.
Han bor ud af den vej som klaphatten og jeg selv kører på... Jeg holder mig lidt på afstand så jeg ikke bliver opdaget og min kammerat får overhalet ham. Han kører heldigvis ikke særlig hurtig.

Da vi når til en rundkørsel i Hadsund hopper min kammerat ud af hans bil og får fat i nøglen til motorcyklen. Jeg kommer lige bagefter.
Har da aldrig nogen sinde før haft lyst til at gennembanke nogen så meget som jeg havde på det tidspunkt. Er set i bakspejlet meget glad for min kammerat var der. Ellers havde jeg helt sikkert gennembanket ham og taget en tur i brummen...!!!!!!!!!!!!!!

Skal lige nævnes at det er sgu trist med politiet nu til dags.... Snakkede som sagt med dem et par gange i mobilen og de havde ikke mulighed for at gøre ret meget. Den eneste patruljevogn i Hobro var optaget så der skulle komme en fra Ålborg... ikke særlig fedt at få at vide når man kører bagved sin motorcykel med en tyv derpå. Hvis han havde opdaget mig havde jeg aldrig nogensinde set den mc igen....!!!

Min gode kammerat som hjalp mig kan i se her:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=5145

Han fortjener rigtig mange skulderklap...!!!!!!!! Vil sgu altid huske ham for den hjælp han gav mig idag.... smiley

klaphattens profil:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=56376

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OPRÅB - skal læses. TYVERIFORSØG!!!!!
Kommentér på:
OPRÅB - skal læses. TYVERIFORSØG!!!!!

Annonce