{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  handel på ebay.de
  • #2   23. jul 2009 med tålmodighed, is i maven og en go potion skepsis

• #3   23. jul 2009 der er ingen problemer så længe du vælger en sælger med rimeligt godt omdømme og betalingen foregår over paypall så er du nemlig forsikret gennem dem så du ikke mister dine penge.

• #4   23. jul 2009 1 Køb primært hos dem der tager Paypal - du får pengene igen hvis ikke du får din vare eller hvis varen ikke svarer til det beskrevne , og det virker .har prøvet mange gange at få pengene tilbage.

2 Hvis det er noget du vil til at gøre tit , købe eller find Ebay Sniper
    Fint lille program der byder 5 sek før auktionen er slut , du taster hvad du max vil give og så tænker du ikke mere på det.Programmet byder selv og det virker også. Bruger det selv.

3 Hvis det er mc du leder efter og ikke vil køre langt , så kan du søge efter afstand f.eks max 100 km fra f.eks postnummer Hamburg

• #6   23. jul 2009 Har handlet en del hos tyske Ebay'er og de har leveret en service som kun tyskere kan levere den.

Punktlige og præcise!

Købte en ny udstødning i tirsdags via en Tysk Ebay'er og den ligger nu ved siden af mig på mit kontor.

Glemmer nok aldrig en gang hvor jeg havde købt nogle kåbe dele, også via Ebay i Tyskland. Der var gemt mini-mars-bars forskellige steder i pakken, som en lille bonus.

Brug din sunde fornuft og lyt til de gode råd, så skal det nok gå.

• #7   23. jul 2009 og skal man have is i maven lægger man sit bud indenfor de sidste 20 sekunder så andre ikke kan nå at lave en kontra
    (og når man er erfaren indenfor de sidste 10-12 sekunder hvis netforbindelsen er ok smiley

har ca 300 handler på ebay primært tyskland og er blevet snydt 1-2 gange, hvor jeg så ikke har været den eneste som blev snydt viste det sig, hvorefter ebay sørgede for erstatningen

• #8   23. jul 2009 Jeg fatter ikke, hvorfor eBay ikke forlænger en auktion med 5min hvis der bliver lagt et bud indenfor de sidste 5min - ligesom med QXL. Det er jo grunden til, at der findes "eBay Sniper"-programmer, hvor man vælger hvilken auktion man vil vinde hvorefter den sørger for at lige buddet 0,001sek før auktionen udløber smiley

Kommentér på:
handel på ebay.de

Annonce