Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xv 750'er virago
  • #1   20. jul 2009 hey rapand bare se at få den købt
    turen går til thy træf den 7 august
    mvh kent

• #2   20. jul 2009 Ja selvstarter går i stykker, ikke om, men blot hvornår den går i stykker....... rep.omk + 7000 kr.
    Og mener jeg noget med den bagerste cylinder og topstykke før for lidt køling (i hvert fald på de første årgange.)

Har hørt at motor er parret sammen af to cross motorer (eller er det 920)

Prøv at lytte efter nården startes ............ lyden af noget der ikke holder...

Mvh Stig

• #3   20. jul 2009 hvad så kontra en kawa 454 ltd??? / 750 vulcan??? holder mig gerne omkring den prisklasse

• #5   20. jul 2009 rolig nu... det er en begyndercykel, tror ikke helt jinlun'en tæller med... Griner

• #8   20. jul 2009 Hvis du køber en nyere virago 750'er med "rund motor" kontra en ældre med "kantet motor" slipper du stort set for starter problemer. Det der kan gå galt er, at hvis man ikke holder nallerne totalt fra gashåndtaget og, hvis den ikke skulle starte første gang, ikke lader startmotoren falde HELT til ro, så kan der komme problemer!

Og læg mærke til, der KAN, der GØR ikke nødvendigvis! Desuden var varmeproblemerne kun noget der fandtes på den første årgang af TR1'eren. Der snakker vi omkring '80!

• #9   20. jul 2009 det er en '83'er jeg kigger på... så det er nok rimeligt relevant

• martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #11   7. dec 2013 Jeg kigger på en XV 750 fra 1992, er starteren også et problem der?

hvis ja, hvad skal man så gøre hvis man intet kan fikse selv?

Kommentér på:
xv 750'er virago

Annonce