Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det er for dårligt
  • #1   18. jul 2009 Ja, den sidste idiot er ikke født endnu.

• #2   18. jul 2009 Kørsel på 4 eller 2hjul med sprit eller for den sags skyld dope i blodet er ikke OK
    Føj for den

• #3   18. jul 2009 de 90 var på både 2 og 4 hjul, ikke kun mc´er

• #4   18. jul 2009 Ja det var vel kun to af de 90 der havde relation til Træf på toppen?!

• #5   18. jul 2009 Det var kun 2 på motorcykel. Det sige de i tv2nord, men ikke i tv2.
    Men det er jo godt og udstille nogle mclister.
    Dårlig stil af tv21111111111

• #6   18. jul 2009 poul r jeg håber sku du har ret med der kun var 2 på mc ikke dermed sagt at de andre ikke er fjolser

• #7   18. jul 2009 Ja Tv2Nord sagde det kun var to af 90...
    Men jo, det er sgu utroligt at folk ikke fatter at alkohol og kørsel hænger sammen....

• #8   18. jul 2009 Se linket her klik på vis dag og så ned på tvnord.

http://tv2regionerne.dk/reg2005/

• #10   18. jul 2009 rasmus a (sønderhå)
    Kunne jo være at det var flere 100 stuntkørere som øvede sig i at køre på 2 hjul i bil.

• #11   18. jul 2009 Det er da godt nok der er taget så mange. Så ser vi ikke de 90 de næste par år.

Mikkel

• #12   18. jul 2009 vi er påp ingen måde uenige, men hvor for er der ikke noegn af jer der ringer til tv2 og siger at det ikke er i orden at stille os i samme båd som alm turister på druk

• #13   19. jul 2009 Jeg så indslaget og sad måbende tilbage. Hvorfor skulle det nævnes at der havde været Træf på toppen? Det eneste svar er at, folk med svag hjerneaktivitet automatisk skulle koble de 90 sprittere til motorcykler og det dermed ikke skulle ligne en hetz mod "almindelige" borgere.

Sidste år var jeg udendørs koncert med Kim Larsen i ålborg. Det var en sommeraften, solen skinnede og luften var varm.
    Der blev langet masser af fadøl over diskene. De fleste folk havde vel været der en 2-3 timer da koncerten var ovre.
    Så kan man se folk forlade stedet feststemte og sætter sig ind i deres biler.
    Hvorfor i hede hule helvede er der ved sådant et arrangement ikke den samme systematiske kontrol af bilisterne, som der hvert år velvelligt stilles 20 strissere til rådighed efter Skagentræf?
    Mit svar er entydigt: Dette vil på bizar vis blive udlagt som hetz mod den uskyldige "almindelige" borger og vil slet ikke have den samme sensationsværdi i pøbelpressen.

• #14   19. jul 2009 det er da nemt nok, det er fordi at alle motorcykelister er verdens afskum i de almindelige danskeres øjne og ikke mindst i pressens og politiets øjne der er vi jo bare alle vilde rockere der løber rundt og skyder til højre og venstre.

men jeg syntes at man skulle kontakte TV2 og så sige det til dem, at de burde gøre opmærksom på hvor mange af de mennesker de har stoppet kommer fra træffet.

• #15   19. jul 2009 man kan da skrive til dem, og det er hermad gjort :
    Hej
    Da jeg så nyhederne igår aftes var der et indslag der stødte mig en del, det drejer sig om den spritkontrol der bliver holdt i nordjyland. Det forholder sig nemlig sådan at jeg, og ikke mindst flere der har været til træf på toppen er af den opfattelse at de 90 der var blevet taget for sprit var mcèr. Det mener jeg ikke i kan byde mc folket, da vi i forvejen er en jaget flok, der efter medierne alle sammen køre for stærkt, og nu også med sprit. Det mener jeg er at forskruge sandheden, og ser frem til at der kommer en rettelse iaften kl. 19.00
    Hilsen
    Søren Steffensen.
    Et lille link der vise at jeg ikke er den eneste der er af den opfattelse :
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=121290

link : http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=24

• #16   19. jul 2009 Her er de 2 indslag til sammenligning, og der er godt nok forskel på fremlægningen og klipning:

TV2:
    (link fjernet)

TV2/Nord:
    (link fjernet)

Tror også lige jeg skipper en mail afsted til TV2. Det er jo fordrejet vildt og udstiller os virkelig dårligt.

• #17   19. jul 2009 Hold da kæft en forskel, man sviner jo motorcykelisterne til på Tv2, de gør jo nærmest et mord til selvmord,,,,

• #18   19. jul 2009 Fy for pokker. "En del af dem var motorcyklister" !!!??? Det falder ikke helt i tråd med at politiet roser motorcyklisterne.

• #19   19. jul 2009 istedet for at skriv jeres vrede ud her så send dem (tv2)en sviner ....

• #20   20. jul 2009 Der blev så taget 10 i går Søndag.. Men der er vil ca det samme tal hvert år.
    Kunne godt tænke mig og vide hvor mange af dem er fulde svensker, der lige skal nå færgen i Frederikshavn.

Kan man få oplyst det???

• #21   21. jul 2009 Jeg skrev til TV2. Så svaret i dag:

"I forbindelse med en omtale af spritrazzia i Nordjylland, som vi omtalte i 18
    Nyhederne 18. August, fortalte vi at 41 personer den dag var blevet taget - og vi
    sagde at der var en del motorcyklister iblandt.
    Det må siges at være noget af en stramning. Hele razziaen blev opgjort til 90
    personer, der blev taget med mistanke om spirituskørsel. Heraf var to på motorcykel.
    Jeg beklager meget denne fejl. Det har ikke været hensigten at hænge en gruppe ud.

Med venlig hilsen

Roald Hald Andersen
    Redaktionschef"

Standard svar, naturligvis, men dog fra Redaktionschefen.

• #22   21. jul 2009 Jeg fik den samme mail Jonas. Den var dog sendt af Charlotte Bøttger-Jürgensen. Tvivler dog på vi hører mere til den sag fra dem.

• #23   22. jul 2009 fik den også...

• #24   23. jul 2009 jeg har ikke fået noget svar på min mail ...

Kommentér på:
det er for dårligt

Annonce