{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

tasker til skagn {{forumTopicSubject}}

hej
er lige ved at pakke til skagn, og har købt sådan et sæt slå over tasker til bagsædet. men men kan de holde til at hænge ned over udstødningerne.. der er sådan noget gummi agti der hvor det rammer. det er oplagte ixil potter.
ellers er jeg nok ved at være presset.
hilsen søren.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tasker til skagn
  • #1   16. jul 2009 Det gummiagtige vil smelte, så nej de vil næppe holde. Der skal du lave et beslag der holder dem væk fra udstødningen
    Du har også fjernet nogle fastspændingsmuligheder ved at flytte nr.pladen, så det er næppe heller til at spænde en pølsetaske fast på bagsædet.
    Der er dog på nogle kawamodeller nogle stropper/løkker under bagsædet til fastspænding af bagage. Kan være du er heldig

En tanktaske og rygsæk er vidst hvad du har af muligheder. Eller sætte din originale udstødning på igen

• #3   16. jul 2009 nummer pladen er kommet ud igen det sørgede en betjent for..
    pis pis ud i skuret og banke noget sammen, gode forslag modtages.
    skal have kærsten med bagpå, så der er ikke plads til en pølse..

• #4   16. jul 2009 Ja så er det ikke nemt smiley

Men en tanktaske samt en rygsæk på kæresten, mon ikke det går så?

• #5   16. jul 2009 Kæresten bukker sig let forover, så kan taskerne hænge om halsen på hende:)

Spøg til side! Kan du evt. have dem (taskerne) henover tanken?
    Ellers må du finde rygsækkene frem - det er ikke optimalt, men det kan lade sig gøre.

God tur!

• #6   16. jul 2009 Smid den originale udstødning på. Så vidt jeg kan læse mig til på din profil, er der ikke pillet ved indsprøjtningen efter skift af udstødningen.

Alternativet er at kigge brugtmarkedet igennem efter en billig MC kæresten kan køre på.

• #7   16. jul 2009 Du skal have et par pengetasker med istedet.. forbered dig på at blive ruineret

• #8   16. jul 2009 hvis du har råd til at køre til skagen så har du også råd til at købe tøj telt sovepose og alt andet der oppe når du kommer på pladsen,

løsnings model.

1: lander på pladsen
    2: ringer til en taxa
    3: kør ind til skagen by
    4: find butik med tøj sovepose telt
    5: betal med visa
    6: taxa tilbage på pladsen
    7: slå telt om
    8: drik dig stiv

gentag no 8 i X antal dage

9: lad lortet stå / ligge
    10: kør hjem

• #9   16. jul 2009 så har snedker snild været igang...der er blevet banket et par brædder sammen, de kan godt holde til varmen smiley og så taskerne uden på..

• #10   16. jul 2009 Hvorvidt de smelter kommer nu an på hvilken udstødning du har.
    Jeg kører R6 med dobbelt oplagt Ixil, og de bliver aldrig så varme at jeg ikke kan holde hånden på selve potten. Jeg var på tre dages tur med sidetasker for 14 dage siden, uden de mindste problemer. Jeg har købt tasker hos T-hansen som jeg spænder sammen om bagenden (incl. udstødnigen), og det virker som sagt fint.

• #11   16. jul 2009 Så vidt jeg kan se, er det den samme slags potter vi kører med. Prøv lige at kør en god tur, og mærk efter hvor varme de bliver. Du kan se billeder at mit setup under min profil.

Kommentér på:
tasker til skagn

Annonce