{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Ombygning - afgift {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Ja jeg undskylder gerne på forhånd nu hvor dette er et emne som forum tyder på at være ret så trætte af
nemlig AFGIFT....!!!!

jeg har forsøgt at søge på emnet men desværre uden held, så håber i kan hjælpe mig og ellers vise mig hvordan man søger korrekt:-)

Det hele handler om at jeg kigger på mc i sverige, en god suzuki SRAD fra 99.
Sagen er bare den at kåbedelene er fra en 04 ducati og en 98 ninja. Så det gælder jo også lygterne på cyklen.

Men spørgsmålet er jo så hvordan det vil påvirke en evt. afgift af cyklen? vurderer de den som en ny cykel? kigger de kun på stel nr. eller hvordan foregår det?

Håber der er nogen der gemmer på lidt viden om sagen! endnu engang undskyld og på forhånd tak!

jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning - afgift
  • #1   15. jul 2009 Jeg er næsten sikker på at de toldvurderer den som en 99´er.
    Det er jo kun kåber der er skiftet så jeg vil gå ud fra at det ikke er nok til at der er tale om ny identitet..!

Mvh Bjarke Benjamin

• #2   15. jul 2009 Jeg vil tro de vudere den til en eller anden salgs pris i dk og det er den du kommer til at betale afgift af
    Men ellers prøv at ring til skat, de kan godt gi dig et nogenlunde svar på en afgift
    og da det er en suzuki er det slet ik sikkert den skal fremvises

• #3   15. jul 2009 den vil blive toldet som en 99 Suzuki. Det er stelnummeret, som bestemmer det. Cyklens stand betyder lidt for den endelige fastsættelse.

Kommentér på:
Ombygning - afgift

Annonce