{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  heldragt eller 2 delt?
  • #1   10. jul 2009 jeg har selv en 2 delt.
    og er jeg glad fordi hvis det er en mega lille tur man skal på så lyner jeg bare bukserne af også bruger jakken.

ellers hvis man er et sted henne. så kan man lyne jakken af også bare gå rundt i bukserne. fordi jeg som regel kun har ski underbukser på inden under.

• #2   10. jul 2009 Medmindre du kun skal ligge og ræse på bane, tror jeg hurtigt du bliver træt af en heldragt.

• #3   10. jul 2009 okay ja i har nok en pointe der.

• #4   10. jul 2009 jep.. 2-delt til gadebrug.. heldragt til banebrug.. altså min mening..

• #5   10. jul 2009 Enig med "2-delt til gadebrug.. heldragt til banebrug"

• #6   10. jul 2009 heldragt er mere sikker, da en 2delt evt vil kunne gå op ved sammenlukningen under styrt.
    derudover bliver der i heldragter brugt en bedre lynlås (i de fleste tilfælde), her er tale om den der "spiral" lynlås, skulle være stærkere end plastic lynlåsene.
    og så som mange siger, er man mere tilbøjelig til kun at tage jakken på engang imellem..

MEN, kører selv med 2delt, og prøvet at tage den af og på et par gange når bukser og jakke var samlet, jo rent ud latterligt at få på og af.

• #7   10. jul 2009 som de andre siger 2 delt på gaden og hel på bane det er ireterende med hel dragt på gaden har haft kørt med min racer dragt et år på gaden

• #8   10. jul 2009 Har begge dele. En Vanucci heldragt (haft i 2 år), og så en ny indkøbt HELD 2 delt).
    Må indrømme...at jeg bruger min nye HELD som en 1 delt...lyner den aldrig fra hinanden (nemmere at tage på).
    Og ja, i styrt går den vel ikke op....og har prøvet at...gnide asfalt...
    Men det er et valg...om man satser på at lynlåsen holder på en 2 delt hvis man glider hen over asfalten med 120 km/t eller mere...jeg vælger at tro at den gør...

• #9   10. jul 2009 problemet opstår hvis den læderklap der går ned og beskytter lynlåsen vipper op ved en røvglider. så går der ikke lang tid før lynlåsen er slidt igennem.

• #10   10. jul 2009 Jeg har en 2-delt Alpinestars dragt. Ville til værd en tid vælge en heldragt, hvis jeg kunne vælge om.

Til trods for jeg aldrig har kørt bane.

• #11   10. jul 2009 Enig med at 2 delt er at foretrække. Har jeg selv og er meget tilfreds. Kører altid i begge dele men det er rart at kunne tage jakken af. Heldragt er mere sikker ja (afhængig af dragten selvfølgelig) og bedst til banekørsel (vel egentligt et must)

• #13   11. jul 2009 Har haft en heldragt. Det er da det værste lort som normal bike(ser sikkert "proff" ud på banen). Da de fleste "hælder" fremda så når man rejser sig op op og går rundt i mere end en halv time så gør det ondt i bollerne... Og det ser sku for åndsvag ud når folk så hiver overdelen af som hænger bag dem som et misfoster og det vejer nedad.. Næh en 2 delt dragt som jeg har nu, den lynes bare fra når man er ankommet of så ikke mere i det. Hvis du vejer 80-85kg og er omkring 180 har jeg sku en billig dragt til dig:)

• #14   11. jul 2009 Har haft 2 delt, bruger kun hel dragt nu, syntes pasformen i heldragte er tusind gange bedre.

• #15   11. jul 2009 Heldragt - så glemer du aldrig bukserne....

Kommentér på:
heldragt eller 2 delt?

Annonce