{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god hjelm?
  • #2   10. jul 2009 martin det er ikke v2x vel ?

• #3   10. jul 2009 nej men ´har smagt den nye jubilæumsbryg fra albani og den er kraftedme go

• #4   10. jul 2009 Sikkerhedsmæssigt fejler den intet.
    (link fjernet)
    Støjniveauet i min Caberg Rhyno er højt, men tåleligt med de gule ørepropper. I min kones J1 carberg er støjen ikke slem, og meget lavt med ørepropper.

• #5   10. jul 2009 Lad mig gætte... Du røg i bryg tønden ikk??? smiley

• #6   10. jul 2009 Der findes mange tests på internettet af forskellige hjelme..
    købte en schuberth s1 sidste år, og den er virkelig lydløs, iforhold til min gamle caberg(men var også 4årgammel)
    schuberth hjelme kan du få hjem fra udlandet til under 2000,-

• #7   10. jul 2009 var oppe og prøve en v2x i dag den vejer virkelig intet og er dejlig behagelig.. men støj niveauet spiller også en stor rolle´..
    er schubert s1 hjelmen ikke stor i forhold til v2x ?

• #8   10. jul 2009 ved jeg godt nok ikke helt.. altså, det er en stor hjelm.. men synes ikke det gør noget..
    du inde på noget jeg også tit har tænkt på, hvorfor gør de ikke hjelmene lidt mindre? burde da godt kunne laves mindre, og stadig yde samme sikkerhed, med den teknologi de har nu til dags..
    min kærestes hjelm skulle hvertfald ikke være meget bredere før den ville gå ud i et med hendes skuldre, ser sgu lidt spøjst ud smiley

• #9   10. jul 2009 grunden til at schuberten er så støjsvag er også pga aerodynamikken, så du mærker slet ikke hvor hurtigt du kører, hvilket er super godt på motorvejen, kan køre meget længere før man begynder at få ondt i nakken.
    Hvis du fx vælger r1'eren er den mere stabil ved højere hastigheder, men skulle være mindre støjsvag

• #10   10. jul 2009 okay tak for hjælpen smiley

• #11   10. jul 2009 Har lige købt en Schuberth C 3, en super behagelig og støjsvag flip up hjelm.Min gamle var en Caberg, og de tåler ikke sammenligning.

• #12   10. jul 2009 Btw. Havde en Schubert C2 før. Den var da støjsvag, men stor og kejtet. De nye modeller er dog mere fikse. Men den reddede mit hovede da en bil lavede en u-vending.
    Carberg'en valgte jeg ene og alene grundet designet. Og jeg er ligeså glad for denne som jeg var for schubert'en. Kører altid med ørepropper på langtur.
    Og ved landevejsture har jeg altid kørt med åbent visir, derfor er jeg ikke generet af den ekstra støj.

• #13   10. jul 2009 Har ikke prøvet carbon Cadberg men lettere lyder da lokkende og den er cool i carbon.
    Kører med Shoie Raid II. Sider perfekt men er ikke ligefrem den mest støjsvage tror jeg,'Har prøvet en Shubert S1 men den passer ikke min hoved form eller mangel på samme;-) så godt som Shoie's
    Pasform er vel det første der skal være iorden. Ikke noget mere irriterende og usikkert end en hjelm der glider rundt på hovdet.

Kommentér på:
god hjelm?

Annonce