{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift
  • #1   8. jul 2009 Jeg har lige givet 30K forn GSX-R600 fra '98 -så det er nok der omkring.

Papirer: toldsynsattest og org. reg.attest -og så lige 2 gange 2 timers ventetid smiley

• #2   8. jul 2009 du skal bare have registrerings attest fra det land hvor den kommer fra...så skal den synes/toldsynes hvor de tjekker at mc er den som står på papirerne og at alt virker lys bremser osv... afgiften kan du se på told/skat hjemmeside hvad andre har måtte give for tilsvarende cykler...men mon ik den render op i 40kilo i afgift...bare et slag på tasken smiley

• #3   8. jul 2009 Torsdag: Trækker et nummer -venter 2 timer -kommer ind -afleverer papirer -de kunne ikke oplyse mig afgiften med det samme, men vil ringe fredag formiddag.

Fredag: Bliver ringet op og får oplyst afgiften -kører derud (Tåstrup) -venter 1,5 time - kommer ind -afleverer forsikringsbevis (HUSK DETTE) -venter en halv time hvorefter jeg får lov til at betale lidt skillinger -OG SÅ ER DEN PÅ PLADER :-)) (det var værd at vente på!!!)

• #4   8. jul 2009 Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget der kører SÅ ringe som motorkontor... har rodet med biler i små 13 år nu og har til dato kun oplevet 1 gang at være der under 30 min... det er en skandale at der ikke er flere steder dette kan gøres bare at omreg en bil/mc tager ofte over 1 time... kom frisk.. lav det online gør noget..

Lortet sku privatiseres... så ville dem der ik magtede at gøre det hurtigt uddø...

Eller bedre.. lade synshallerne udlevere nummerplader osv... det ville gøre det 100 gange bedre...

• #5   8. jul 2009 Nogen som har et link til hvor man kan se hvad ander har betalt i afgift
    på forhånd tak

• #6   8. jul 2009 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1661335
    Hust at tillade pop up

tryk på
    "Værdiansættelse af brugte motorkøretøjer"

tryk på
    "Værdifastsættelser"

Indtast:
    Art
    Mærke
    Model
    1. registreringsår fra/til

• #7   8. jul 2009 Jeg synes bare skats beregner er noget lort. Det svinger jo mange tusinde. Tjek evt. kawa vn 800 fra 2003. Der er en med en handelspris på over 90 k og en fra samme årgang med en handelspris på under 70 k. Det giver en afgift på den ene på ca 51.000 og ca 38 for den anden. Det er jo umuligt at finde ud af.

• #8   8. jul 2009 Sune J
    Husk at se hvornår afgiften er beregnet, for de er blandet sammen imellem hinanden 06 07 08 og 09.
    Hvis du skal bruge det til noget fornuftigt skal du nøjes med at sammenligne dem som der er betalt afgift af i 2009.
    Så man er nød til at gå ind i hver afgørelse og se tidspunktet for afgiften.

Kommentér på:
Afgift

Annonce