Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-kørekort
  • #1   7. jul 2009 10.000 er billigt !

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #2   7. jul 2009 Man kan godt få det billigere, men så skal man ringe rundt.

Han skal sikre sig at alt er med i prisen når han spørger, og han skal sikre sig at der ikke er ventetid på køreprøve, som koster ekstratimer for at holde færdighederne ved lige. Han skal med andre ord, sørge for at få garantier for det de tilbyder.

• #3   7. jul 2009 wow smiley

jeg starter til MC-kørekort på Torsdag da de er startet med det hold så jeg skal møde sammen med 2 andre så får vi de 2 første lektioner og så køre vi vidre om Søndagen da det er et Søndagshold da jeg kun kan der p.g.a. mine arbejdstider

og det koster 6.999,-kr der er bane, 13 kørelektioner o.s.v. så det bliver sgu spændende så har jeg sgu alt på mit kørekort når jeg har bestået det øhh hmm sidevogn til den ved jeg ikke lige hvordan og hvorledes og om jeg vil have det synes ikke jeg gider have det da jeg vil have en Shopper :o)

• #4   7. jul 2009 gav 8000,- for mit med alt. fra jeg startede til jeg stod med kortet i hånden.

• #5   7. jul 2009 Will Bull > Sidevogn er med i et alm. mc-kørekort

• #6   7. jul 2009 Casten okey men er der ikke noget med at man skal op i en øvelse med sidevogn?

eller er det de gamle regler

• #7   7. jul 2009 7.995,- for mc-kørekort i Aalborg i år. Samme skole tog 9.995,- sidste år... længe leve finanskrisen smiley

• #8   7. jul 2009 Konklusion: Nej, nej og atter nej.

Men hvis du er cool nok, så hold på din juridiske ret.

Flere annoncerer her på sitet (i bunden af siderne) med "Kørekort 6.999". Så er de faktisk juridisk bundet op af det tilbud. Uanset om du skal have 100 køretimer og skal op til 50 køreprøver - pris: kun det de annoncerer med.

Det kan desværre betale sig at snyde med annonceringen på denne måde, for der er næsten ingen der forlanger, at annoncørerne lever op til sine juridiske forpligtigelser.

Men domspraksis er krystal klar (men desværre sjælden).

Så alligevel jo, der er mulighed for et scoop hvis du tør stå ved din ret.

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 26
    #9   7. jul 2009 Jeg gav 8000 for mit, bestod teori og køreprøve første gang.

Og det med sidevogn, det følger med et motorcykel kort nu til dags, du får undervisning på køreteknisk i det smiley

• #10   7. jul 2009 10000kr er dælme billigt. Jeg har givet ca. 15000kr for mit. jeg bestod teori og køreprøve første gang og det hele..

• #11   7. jul 2009 sys oss 10 lapper er billigt nok.. jeg fik mit kort i torsdags, og betalte alt ialt omkring 12 lapper for det. og bestod både teori og køreprøve 1.ste gang

• #12   7. jul 2009 7300 i nyborg, hos henrik..

• #13   7. jul 2009 hmm.. gav 6 for mig.. men det var så også i forbindelse med bil-kort.. smiley

• #14   7. jul 2009 mig=mit

Kommentér på:
Mc-kørekort

Annonce