{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af gsx600f
  • #1   6. jul 2009 Jeg ved godt det er smag og behag.. Men en GSX 600 F fra 88 er den samme cykel som den du har kigget på fra 98..

Så hvorfor betale for en nyere cykel når du kan få en GSX600F fra feks. 94 med mindre på klokken til billigere penge.

Feks..

Den her..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=57796

• #2   6. jul 2009 det er jo privat = 0 garanti

• #3   6. jul 2009 Jo, det ved jeg..

Men på sådan en cykel syntes jeg at en garanti er dyrt købt..

Tænk på hvormange cykler der bliver handlet privet bare herinde fra..

Kører den som den skal på prøveturen så holder den nok også i mange flere kilometer.. De fleste herinde vil ikke have et dårligt ry ved at sælge lort...

Men det er jo om man har tiltro til sælger eller ikke... Men forhør dig hos dem der har cykler tilsalg herinde og prøv nogle stykker. Jeg syntes den ved forhandler er for dyr..

• #4   6. jul 2009 Sådan en må satme ik koste mange penge. min makker købte en ved forhandler sidste forår årg 2000 med 18000km på tælleren, stod i total fejlfri stand med servicebog osv den gav han 52000 for.

Den du kigger på er 2 år ældre har gået langt over dobbelt så mange km, og der er sket er ekstrem meget siden sidste forår.
    Helt personlig ville jeg ned i 30'erne eller finde en nyere til samme penge som den står til....

Og så mener jeg personlig at du virkelig føler du sætter dig på en gammel cykel når du smider dig på ryggen af en gsx600f. Var virkelig forbløffet hvordan den kørte og ikke til den gode side. Men okay det er jo os en cykel med gammel teknik osv og selvfølgelig os derfor den billige pris.

Men det er jo bare min mening, vi har jo alle vore favoritter.
    Held og lykke med købet...

• #5   6. jul 2009 Nicholai P nu har jeg jo ikke råd til at købe en til over 150000

• #6   6. jul 2009 Må jeg anbefale disse 3 nedenstående:
    Kører meget bedre end en Suzuki GSF600F, har flere hestekræfter, perfekt balance, bremser fra en 1000cc. og ifølge årbogen lidt af en multi-kunstner...
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60666260
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60958778
    og for lidt flere penge får du en noget nyere model med nyere teknik og også et helt års garanti.
    (link fjernet)

Og da det er købers marked i øjeblikket, vil jeg mene at du endda kan være heldig og presse priserne lidt. Men tro mig, har haft en GSF'er. Det er en havelåge sammenlignet med Fazeren. Kan du ikke li' den uden fuldkåbe er det noget man kan sætte på uden de store udgifter...

Held og lykke i din jagt!

• #7   6. jul 2009 ... Det er ellers nogle fine Fazere, Jacob dér har fundet!

• #8   7. jul 2009 Nej der er heller ingen der siger man skal bruge 150000 for at få en lidt bedre cykel

Kommentér på:
køb af gsx600f

Annonce