{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Baysideperformance udlandet {{forumTopicSubject}}

Hvis man er ude efter at købe dele billigt i udlandet, så vil jeg råde jer til at holde jer fra baysideperformance. jeg har bestilt derfra to gange, og har ikke haft andet end bøvl. første gang var en udstødning jeg bestilte i december, som jeg så ville montere inden det blev mc sæson igen, men det nåede jeg ikke, da de tog 4½ månede om at få hjem og sendt til mig. på trods af at de skrev det var en lager vare.

Tænkte det kan ikke være en ligeså ringe oplevelse en gang til, så jeg bestiller ny hjelm, undertray, udstødning til en ven osv. bestilte i februar, fik varene 17 Juni, og igen skrev de at de havde alle varene, eller de var på fjernlager og ville blive sendt indenfor 5 hverdage. da min pakke ankom var mit undertray ødelagt, og det var tydeligt at se at det allerede var i stykker da de pakkede det, for pakken bar ikke præg af at have været tabt eller noget. så postdk eller usps ville forståeligt nok ikke erstatte det. og baysideperformance vil ikke tage imod det igen og sende mig et nyt, eller refundere de 206 dollars det koster, eller give mig muligheden for at købe noget andet på deres side for de 206 dollars det undertray det kostede.

det har været en langvarig affære at have med bayside performance at gøre, der er blevet sendt over 50 mails frem og tilbage, mit råd er at holde sig langt væk fra baysideperformance. brug solomotoparts.com istedet eller andre gode

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Baysideperformance udlandet

Annonce