Lidt hjælp søges til min Ducati. {{forumTopicSubject}}
Hey folkens..
prøver lige igen idet jeg ikke rigtig fik respons ved sidste indlæg, så giver det lige en chance mere.
Jeg søger en person som vil hjælpe mig med at få gang i min Ducati Monster. Købte den for et godt stykke tid siden, og egentlig mest som et projekt, men den står flot, og jeg er næsten færdig med den.. Jeg prøvekørte den dengang, og den kørte som den skulle, men efter jeg fik den hjem, har jeg haft problemer. Motoren rotere fint rundt, men den vil ikke starte. Den smider en smule olie som tyder på en sprunget alu. pakning, men ved det ikke med sikkerhed. Faktum er at jeg søger en som vil hjælpe mig med at få den til at køre. Jeg skal nok sørge for at transportere den hen til vedkommende hvis du har et sted den kan stå imens. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for arbejdet, men forvent ikke alverden, men jeg er selvfølgelig fair.
Nu står der at jeg søger et sted nær vejle, men det må gerne ligge i trekantsområdet. Håber en af jer derude er villig til at hjælpe mig. Det skal lige siges at motoren er i god stand og ikke har kørt langt, så det burde være en simpel ting, jeg ved bare ikke nok om motorcykler til at turde skille noget ad.
Peter
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 252
Kneeslider = Det var måske en meget god ide at prøve det, så det vil jeg få gjort når muligheden lige er der.
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 56
jun 2006
jun 2006
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 118
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 423
jun 2006