{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp søges til min Ducati. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

prøver lige igen idet jeg ikke rigtig fik respons ved sidste indlæg, så giver det lige en chance mere.

Jeg søger en person som vil hjælpe mig med at få gang i min Ducati Monster. Købte den for et godt stykke tid siden, og egentlig mest som et projekt, men den står flot, og jeg er næsten færdig med den.. Jeg prøvekørte den dengang, og den kørte som den skulle, men efter jeg fik den hjem, har jeg haft problemer. Motoren rotere fint rundt, men den vil ikke starte. Den smider en smule olie som tyder på en sprunget alu. pakning, men ved det ikke med sikkerhed. Faktum er at jeg søger en som vil hjælpe mig med at få den til at køre. Jeg skal nok sørge for at transportere den hen til vedkommende hvis du har et sted den kan stå imens. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for arbejdet, men forvent ikke alverden, men jeg er selvfølgelig fair.

Nu står der at jeg søger et sted nær vejle, men det må gerne ligge i trekantsområdet. Håber en af jer derude er villig til at hjælpe mig. Det skal lige siges at motoren er i god stand og ikke har kørt langt, så det burde være en simpel ting, jeg ved bare ikke nok om motorcykler til at turde skille noget ad.

Peter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp søges til min Ducati.
  • #1   4. jul 2009 Hvilken pakning kommer der olie fra ?

• #2   4. jul 2009 Urbanviking = Olien kommer fra den bolt som sidder tæt ved bundproppen, altså den store til olie.. Jeg mener at bolten har en magnet på sig inde i motoren, men er ikke sikkert... Den sidder på højre side nederst ved motoren.

Kneeslider = Det var måske en meget god ide at prøve det, så det vil jeg få gjort når muligheden lige er der.

• #3   4. jul 2009 Min filosofi er, at hvis den kunne starte inden man satte den væk skal den også kunne starte efter, så hvis du ikk har pillet ved motor burde det ikk være det store problem. Men som kneeslider siger, tjek tændrørene - hvis det var mig ville jeg smække to nye i. De koster ikk alverden, men betyder det til gengæld. Ellers tjek benzinforløbet, spændingen på batteriet og sådan nogle småting.

• #4   4. jul 2009 Jamen jeg er helt enig.. Jeg har lige købt et nyt yuasa batteri,. det med tændrørene lyder mest realistisk idet den jo kunne køre før.. og pakningen er formentlig smuttet fordi den havde stået i over et år uden at blive kørt på før jeg prøvede den. Og nix jeg har ikke pillet ved motoren.

• #5   4. jul 2009 Tak søren... det med benzinen er jo også en mulighed... såårh må hellere få skiftet tændrør hvis der ikke er gnist, samt skifte brændstof.. tak for den gode respons og god sommer.

• #6   4. jul 2009 Kører din højtrykspumpe?( Sidder i tanken) Du skal kunne høre den snurre når der sættes tænding på, hvorefter den stopper efter nogle sekunder. Dit benzinfilter kan også være stoppet ? Der kan også være vand i tanken.

• #7   4. jul 2009 sidste vinter. der stilte jeg min mc ind, da kørte den fint. da jeg så skulle køre på den igen efter ca 6 måneder, der ville den ikke. Noget af benzinen var sku fordampet, så 5 liter fra en dunk og den kørte igen smiley

• #8   5. jul 2009 Palle. = hmm... godt spørgsmål og helt klart noget jeg også vil få tjekket ved næste kig... Ja jeg har godt hørt det med benzinen før, men nu må vi se.

Kommentér på:
Lidt hjælp søges til min Ducati.

Annonce