415 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Århus C - garage Århus C - garage
Hej …
Jeg er lige blevet ejer af en Honda CB500 Four – en dejlig MC. Jeg har dog et problem – jeg bor i Århus midtby i en lejlighed uden garage og Honda’en står derfor pt. hos mine svigerforældre. Jeg kunne dog godt tænke mig at få den lidt tættere på Århus …. derfor ….
… er der nogen af jer der kender et sted i Århus hvor man kan leje sig til par m2 til opbevaring af mc’en – det gør ikke noget hvis der også er plads til lidt værktøj og et sted at stå og arbejde.
Håber i kan hjælpe – på forhånd tak
Sasha
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
nov 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 13
Tak for jeres hurtige svar ...
Morten : Jeg prøver lige at se om der dukker noget op lidt tættere på midtbyen, ellers skal jeg nok sige til. Tak for dit tilbud.
Kristian: Ville meget gerne have den i stuen (eller entreen), men da jeg har en kæreste der ikke er vild med mc'en og samtidigt bor på første sal, håber jeg at du kan hjælpe med et andet forslag.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
nov 2005
Jeg er en fyr ... kommer oprindeligt fra Jugoslavien - derfra navnet Sasha (drengenavnet dernede) og har en kvindelig kæreste som ikke spiller fodbold og som desværre ikke har interresse for mc'er ...
... så er det på plads
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 71
jan 2006
nov 2005
Morten : jeg prøver med mit billede på profilen - det kan være at det sætter en stopper for misforståelserne.
jan 2006
heldigvis
nov 2005
Hvad er, efter din mening, grunden til at jeg får det svært med at finde et sted til min mc her i Århus ...???
Århus C - garage