3.804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Lej mig Din MC! Lej mig Din MC!

Godaften Folkens.

Jeg skal pga. ikke 100% frivillig baggrund (fik ikke job alligevel:() starte på uddannelse til August/September.

Og jeg SAVNER en mc... Jeg er nu kommet til det punkt at en leasing for 2-3 mnd nok ikke er nogen smart ide.. Og så var det at det slog mig, at der måske er nogen derude der har en mc for meget, eller en til salg som de ikke kører på (måske pga. sygdom, hvad ved jeg).. Så har du det, vil jeg da gerne leje den.

Mht. min kørsel, så siger brændere og 200+ mig ingenting.. Jeg vil bare gerne have lov til at nyde lidt sommer på to hjul, gerne med min kæreste bag på, og eventuelt en lille tur til samsø.

Og med hensyn til hvad der måtte opstå under lejen, så aftales det med dig (eksempelvis: selvrisiko, lapning af dæk, benzin (doh), km takts, osv. osv :)).

Jeg er ikke interesseret i Choppere og rene touring mc´er.. Så alt andet kan da næsten vække interessen.

Så skulle du af en eller anden grund have lyst til at leje mig din mc, så giv mig da endelig en besked herinde så kan vi snakke om sagerne.

MvH
Michael

Ps. Hvis du har tænkt dig at brokke dig over jeg skriver det her.. Så tag ud og kig på din mc, og nyd du har en i stedet for at spilde din tid herinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lej mig Din MC!
Kommentér på:
Lej mig Din MC!

Annonce