{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Skruer til bobbins? {{forumTopicSubject}}

En søgning på billige bobbins i forummet førte mig til T-Hansen. 50 kr. pr. par., men dog uden skruer!
Nogen der ved hvilke skruer der passer til en sv650s gammel model (både længde og bredde)? Samt hvor jeg kan få disse og hvad prisen bør ligge på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skruer til bobbins?
  • #1   29. jun 2009 Hvis du eller gad bevæge dig ned til din MC så kan du jo selv se hvad størelse der skal bruges.

• #2   29. jun 2009 Uhadada CH M - Nogen der har andre bud?:-)

• #3   29. jun 2009 Dumme spørgsmål kræver sku dumme svar, hvis du ikke kan se forskel på en M6 eller M8. Bør du nok overladet det til en der kan. Ang længten så kommer det an på hvilken bobbins det er.

Så i bund og grund er det jo kun dig selv der kan finde svaret.

• #4   29. jun 2009 CH M: Jeg indrømmer gerne, at jeg er ganske ny på mc og ikke mindst når det handler om gør det selv ting. Derfor spørger jeg herinde, da jeg ved der er nogle, som dig selv, der er dygtige på det område. Jeg synes der kommer mange gode svar, som jeg kan lære noget af, og tænkte jeg kunne trække på andres erfaringer om dette emne. Er ked af at du er så uenig.
    Kwak: Ja jeg synes også det lød mærkeligt at spare skruerne væk. Har overvejet e-bay, men tænkte at det ville være vel meget bøvl med forsendelse osv, for så lille en del.

• #5   29. jun 2009 det blir da de dyreste bolte at købe på ebay.. gå da ned at kigge hvor mange mm det gevind er og køb dem i et byggemarked aller lign så hvis ikke de skal have nogen speciel farve.

• #6   29. jun 2009 -kwak- sådan som jeg læser hans indlæg, mangler han skam ikke bobbins, men kun skruerne, fordi han har været på sparetogt i t-svansen

• #7   29. jun 2009 Hehe jeg gik tomhændet fra sparetogtet i T-Hansen, da jeg først ville være sikker på at kunne få nogle skruer. Men mange tak for svarene begge to- den hedder nu endten T-Svansen+byggemarked eller KJ Motorcykler...
    God tur i det dejlige vejr...

• #8   30. jun 2009 Hva fan er nu det for en måde at svare folk på når de spørger og hvis man skal nedgøre folk på forrum så gør det uden stavefejl.

Vil tro at skruen er en M8X40 90 graders undersænket unbraco.

Kommentér på:
Skruer til bobbins?

Annonce