hjælp- alt mit gear er stjålet {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft indbrud i min kassevogn i nat, og de har stjålet alt mit og kærestens grej.
Den har stået ud for Søborg MC på Generatorvej i Herlev
Jeg har nu ikke de store forhåbninger om at tingene nu dukker op igen, men skriver lige ud alligevel, for der var en del specielle dele der måske ville vække opsigt hvis der var nogen der så dem?
F.eks. var der min V3 Special pink edition Fox crosshjelm (bemærk den er pink, og dem er der vist ikke så mange af!!!) og mine højt elskede fede matchende Fox crossstøvler- også i pink. Derudover lå der Ktm- jakke, ktm bukser. 2 x Alpine Star Vector støvler. 2 x cross hjelme (den ene en sort Arai Tour-x). Alpine stars jakke. Div Fox- Ktm og andre cross trøjer. Div handsker. campingudstyr, 2 x safety jackets. Kriega rygsække. Camel bags. masser masser masser af væktøj og Ktm reservedele. 2 x læderdragter 1 spidi og 1 dainese. 3 hjelme (race shoei og Arai). Race støvler. 3 x rygbeskyttere, læderhansker, Kåbedele til R1 og R6. benzindunke, bilradio, masser af cd-ere osv osv. Og så alt det, jeg ikke lige er kommet i tanker om endnu.
Øv øv det er mega nedtur, men hvis der er nogen der finder tingene i en grøft fordi de har fundet ud af at det er fjollet at stjæle brugte lugtende crosstøvler og bare smidt det fra sig, så er der findeløn herfra.
Jeg vil rigtig gerne have fat i den pink hjelm og pink støvler fra Fox igen, men siden det var i limited edition fra 08, kan man ikke rigtig få fingre i det. er der nogen der har set det hænge i nogen butikker rundt om i det danske land?
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.702
det er da utroligt, jeg holder øje med holbæk egnen og tager lige et smut forbi masi og høre om han har hørt noget.
måske man kunne være heldig at spotte den pink hjelm.
syntes sgu det er tit der er tyveri forsøg ude ved søborg, med garanti de samme som sidste gang der smuttede et par cykler.
MVH
Fugl.
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
Been there... Så jeg fik selv lov at betale for hele lortet...
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 16
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.077
mvh allan h
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 16
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
hjælp- alt mit gear er stjålet