{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Casper T
Casper T
Tilmeldt:
17. jun 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25

Rygskjold {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har lige bestilt en Berik laguna Seca LS1 Grey dragt, så nu jeg snart klar til 6 afdeling af mini dm. Nu mangler jeg bare et rygskjold, nogle mærker der er at fortrække ? det skal kunne give sig da, jeg skal bruge til bl.a. Pocketbike, som er i en spændende stilling smiley Skal i Hein Gericke om 14dage, hva mærker udstyr kører de med ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygskjold
  • #1   21. jun 2009 Alt efter en test der var i BIKE for ca. et år siden er Halvarssons Tracjk/Forcefield klart at foretrække.
    Jeg kører med Halvarssons Track og har intet negativt at sige om den, den sidder sidder bare som den skal og har ingen problemer med velcro'en efter et års brug.


  • #2   21. jun 2009 Jeg kører med den Cartman linker til. Det virker fint for mig, og den sælges også ved Hein Gericke. Men tror ærlig talt ikke der er så stor forskel på dem, det har der ikke været på dem jeg har prøvet. De er alle lette at bevæge sig med, når man krummer ryggen lidt. Jeg så en test en dag hvor den Thansen sælger fik flest point - også mod større kendte mærker som dainesse og alpinestars..

  • Casper T
    Casper T Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #3   21. jun 2009 Dainese har jeg kigget lidt på, men aldrig haft på ryggen, jeg vil kigge på det vil hein gericke.

    De forcefield hvor finder man sådan nogle henne, da ejg vil prøve det før køb (; og hvad er det lavet af ? er det bare skum eller plastic ?


  • Casper T
    Casper T Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #4   21. jun 2009 Gert c dit svar kom lige mens jeg selv svarede. Har bare noget imod t-hansen, synes dog os det de har er træls, man sveder helt vildt med det på.

    Håber bare jeg finder noget der sidder tilfredsstillende (:


  • Casper T
    Casper T Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #5   21. jun 2009 Okay hvor forhandles sådan nogle henne ?

  • #6   21. jun 2009 Forcefield kan fåes ved alle suzuki forhandlere

  • #7   22. jun 2009 Enig med Steven J,
    har selv Halvarssons Track og det er super.
    Kan fås hos MC Sport i Sabro


  • Casper T
    Casper T Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25
    #8   25. jun 2009 Mange tak for info, ved i noget om hva det koster ?

Kommentér på:
Rygskjold

Annonce