1.881 visninger
|
Oprettet:
SV 650 vs. gsx 650 f {{forumTopicSubject}}
Hey. Et lidt trickie spørgsmål, men jeg prøver..
Vi taler om første gangs cykel og jeg er under 21.. Jeg vil så høre.. hvilken en ville I anbefale? jeg tænker også med hensyn til acceleration og tophastighed i droslet tilstand? nogle tal på det?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
Præstationer i topfart og acceleration er ikke signifikant forskellige.
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 4 Svar: 4
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 40
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
min gode ven/kollega som jeg køre med har gsx f650
dog er de ikke drosslet, men min er noget hurtigere i optræk,
og en del sjovere at køre (både fordi den vejer mindre, er nemmere at ligge ned i sving) jeg kører tit med min kæreste også, uden problemer.
dog er det ham der kommer helt til tyskland uden at være øm nogen steder hvis man er til meget lange ture.
men tror det er smag og behag. men sv650 er nem og holde, og jeg er kun en ung fyr på 172cm
jan 2009
Følger: 1 Svar: 4
Har selv en Bandit 650 fra 08. Den er nærmest identisk i forhold til gsx 650f.
Min er godt nok heller ikke drosslet ned, men den kan altså sagtens følge med sv'eren, når den har nogle omdrejninger at lege med.
Med hensyn til vægten, er den selvfølgelig lidt tung i lav fart, men så snart du kommer lidt op i fart forsvinder det.
Og kan ikke se hvorfor SV'eren skulle være nemmere at holde i forhold til GSX 650F/bandit
Men som sagt hvis du skal ha den droslet har SV'eren nok nogle fordele da den, som de andre siger, har et bedre bundtræk/moment end R4 motoren som sidder på GSX 650F'eren og er som sagt lettere.
SV 650 vs. gsx 650 f