{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SV 650 vs. gsx 650 f
  • #1   17. jun 2009 Bedste anbefaling er at prøve dem begge. Ingen af dem er dårlige. SV650 er friskere og lettere at køre. GSX650f bedre til touring og 2 personer.
    Præstationer i topfart og acceleration er ikke signifikant forskellige.

• #2   17. jun 2009 Jeg har en Sv 650 der er droslet den kører rigtig godt, og så er den til salg! Kig i min profil.

• #3   17. jun 2009 men som Jesper siger prøv dem begge.

• #5   17. jun 2009 jeg har sv650
    min gode ven/kollega som jeg køre med har gsx f650

dog er de ikke drosslet, men min er noget hurtigere i optræk,
    og en del sjovere at køre (både fordi den vejer mindre, er nemmere at ligge ned i sving) jeg kører tit med min kæreste også, uden problemer.

dog er det ham der kommer helt til tyskland uden at være øm nogen steder hvis man er til meget lange ture.
    men tror det er smag og behag. men sv650 er nem og holde, og jeg er kun en ung fyr på 172cm smiley

• Marius L
    Marius L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #6   19. jun 2009 Til at starte med må jeg hellere lige nævne at jeg bestemt ikke er nogen ekspert indenfor MC'er, men har da lidt logisk sans (forhåbentlig) smiley

Har selv en Bandit 650 fra 08. Den er nærmest identisk i forhold til gsx 650f.
    Min er godt nok heller ikke drosslet ned, men den kan altså sagtens følge med sv'eren, når den har nogle omdrejninger at lege med.
    Med hensyn til vægten, er den selvfølgelig lidt tung i lav fart, men så snart du kommer lidt op i fart forsvinder det.
    Og kan ikke se hvorfor SV'eren skulle være nemmere at holde i forhold til GSX 650F/bandit smiley
    Men som sagt hvis du skal ha den droslet har SV'eren nok nogle fordele da den, som de andre siger, har et bedre bundtræk/moment end R4 motoren som sidder på GSX 650F'eren og er som sagt lettere.

Kommentér på:
SV 650 vs. gsx 650 f

Annonce