{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda XR 400 R ovetryksslange
  • #1   17. jun 2009 Der skulle gerne være 2 studser på din luftfilterkasse. En til afløbsslange og en til krumtapsudluftningen.

• #2   17. jun 2009 smiley

• #3   17. jun 2009 Kan ikke finde 2.. Har haft fjernet sædet og alt der sad i vejen, men kunne kun finde den der sad i bunden af kassen. Da jeg købte den, sad slangen bare ud i luften! Jeg må tjekke igen! Mange tak.

• #4   17. jun 2009 krumtap udluftnings slangen skal du bare montere et seperat filter på eks (link fjernet) eller som på min 400cc er slangen bare hævet op over motoren for derefter at hænge frit ned sammen med overløb fra karburator

• #5   17. jun 2009 Der sidder faktisk et filter. Hovedsagen er at jeg næsten lige har købt den, og den smed olie oppe af ved luftfilter kassen, og da jeg pillede sædet af kunne jeg se det var den slange. Den hang bare der og dinglede og tænkte det ikke kunne være rigtigt, og den smed meget olie Jeg forhørte mig rundt omkring og kiggede i "shop manuals" og fandt ud af den skulle på filterkassen et sted.

Jeg kunne kun finde et sted at smide den, og det er ved overløbs slangen, i filterkassen, og det vil ikke være rigtigt.
    Uanset hvad jeg gør, så bliver den ved med at smide olie ud af slangen. Nogen foreslag?

• #6   17. jun 2009 Er lige med på en lytter her...!!!

spændende med gode svar...

Patrice

• #7   20. jun 2009 det er sikkert fordi pakdåserne til krumtappen er gået så smider den nemlig meget olie ud gennem den slange det gør min wr i alt fald

• #8   20. jun 2009 Men åben krumtapsudluftning er ikke lovlig, med mindre mc´en er typegodkendt med en sådan konstruktion.

• #9   24. jun 2009 Du kan vel ikke undgå der er en overtryksslange i motorhuset, ellers vil den jo danne tryk i motoren. Slangen skal under alle omstændigheder være der, men har stadig ikke fundet ud af hvorfor der pisser så meget olie ud. Det er ikke så slemt mere, men det sker stadig :/.
    Får MC'en skilt ad om ikke forfærdelig lang tid da der kommer en del ændringer på den. Håber jeg finder en løsning på problemet.

Mange tak

Med venlig hilsen
    Allan

Kommentér på:
Honda XR 400 R ovetryksslange

Annonce