997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Lucky fuck... Lucky fuck...

Kommer kørende på en skovvej omkring midnat, ser et "vildt passage" skilt, sætter farten ned pga. en 'bad feeling'. Få sekunder senere når jeg lige at registrere at et stort dyr med gevir og hele skidtet passerer få meter foran mig. Lige i røven af den store kommer et kid, som også når forbi, måske centimetere foran mig... sidste kid når IKKE over, men smadrer i fuld firspring ind i min venstre side og rammer meget kraftigt fra mit ben og bagud. Bliver sendt i svingninger og kommer lidt ud i rabatten, men får bremset ned og kommer i hold. Efter et self-tjek og et tech-tjek ruller jeg tilbage til dyret der er dødt. Et par lokale scorer sig noget roadkill, enda kørt 'over' på skånsom vis. Og jeg triller hjemad, lidt rystet og med replay for nethinden af hændelserne foran mit høje lys. Samt et replay af livet der kort nåede at passere revy.

Lang histore, men skulle lige af med den.

et billede af aftermath http://lh4.ggpht.com/_J88aq_KFxsE/SjX_LpuMK_I/AAAAAAAABVY/NpbEOebQeo8/s512/IMG_2293.jpg
Ikke blot efterlod dyret lidt hår og sager, men sandelig også en klat lort.. ja lort, bagerst lige over blinklyset... thanks

/sven

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lucky fuck...
Kommentér på:
Lucky fuck...

Annonce