{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Plads under læderdragt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået mig en 2 delt str. 56 læder dragt. Er selv 189cm/89kg. Den sidder perfekt på mig når jeg tager den på kun iført boxershorts smiley og t-shirt. Når jeg tager rygskjolds på sidder den en del til, men giver sig måske også en smule med tiden???

Er den købt for lille, for umiddelbart har jeg ikke plads til en trøje under den, men kører man med andet en t-shirt under sådan en? har endnu ikke kørt i den, så aner ikke hvor kold en tur i 12-13c vil være kun med t-shirt under.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plads under læderdragt?
  • #2   5. jun 2009 Jeg er 178 / 78kg og har en str 52 læderdragt der er to-delt men med lynlås på midten... kører altid i t-shirt og underhakkere og det er normalt ikke noget problem synes jeg... Der har jeg heller ikke plads til en trøje under og slet ikke plads til bukser men det har som sagt heller ikke været nødvendigt indtil videre. Der hvor jeg blev kold var på halsen men så købte jeg en turtle neck og det tog meget af det... Så det var vejen frem for mig...

• #3   5. jun 2009 Okay, så hvis man gerne vil køre mest muligt, er man altså nødt til at gå på kompromis med sikkerheden og bruge sit textil i de kølige perioder :-O. Hvornår er det generelt for køligt at køre i læder uden noget specielt under?

• #4   5. jun 2009 Der bør altid være plads til en tynd tætsiddende langærmet svedtrøje/skiundertrøje. Din dragt giver sig altid når du har brugt den et stykke tid.

• #6   5. jun 2009 Jeg kan godt finde på at trække en fleece med windstopper udover min læderdragt, hvis det er for koldt... Bare sørg for den ikke sidder for løst...

• #7   5. jun 2009 Lige et råd.. Tag nogle skiunderbukser/lange underbukser på, fremfor kun boksershorts, når du begynder at bruge dem rigtigt.. De er UMULIGE at få af hvis man sveder bare lidt, på bare ben smiley

• #8   5. jun 2009 Enig med Mads - gal det er bøvlet at få bukserne af :o)

• #9   5. jun 2009 syntes du den er for lille med skiundertøj på, så hop en tur i brusere med dragt på og gå lidt rundt bagefter, så passer den bare perfekt.

• #10   5. jun 2009 Den skal sidde tæt til - den giver sig hurtigt der hvor den strammer eller hvor trækket er.

• leif s
    leif s Tilmeldt:
    dec 2007

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 111
    #11   6. jun 2009 rigtige mænd har ikke plads til andet end deo under dragten

• #12   6. jun 2009 Deo under dragten !?? - så må vi da håbe det er en lille dåse =oD))

• #13   6. jun 2009 Leif

Og rigtige kvinder ... .som undertegnede... har ikke plads til andet end et par meget små g-strenge under dragten... så skidt med at det kan være svært at tage af.. når man sveder.. men godt ser vi sku ud inden under... smiley

Noget helt andet.. jeg har også selv tekstil til ydersæsonen og læder til "stor-sæsonen" og jeg må indrømme at jeg faktisk - nu hvor læderet er kørt til på mig.. - har det langt mere behageligt at køre i end i tekstilen... Netop fordi det sidder lige til og ikke løst som tekstilen..

• #14   6. jun 2009 Tak for alle svarene, det lyder til at min str. er helt rigtig - fedt :-).

• #15   6. jun 2009 Læderdragt og t-shirt ved alt over 15 grader.

• #16   8. jun 2009 Well... er 178 cm og vejer 85 - 88 kg
    Det er satme også svært. Har prøvet en Arlenn ness jakke i str 50 som er slidt til, og den passede fint.
    En str 52 passer rimeligt, men så kan der næsten ikke være rygskjold.

Og på nettet var der en forhandler som mente jeg skal have str 56? det bliver sgu for stort.
    Sort marked. Skam at skiundertøj er sikkert og varmt nok....

• #17   8. jun 2009 Skal sidde ret stramt når du lige har købt det. Nu har jeg kørt 3300km i mit nye lædertøj, og nu sidder det til uden at generer.

I ydersæsonen vælger jeg at tage et lag udenpå istedet for indeni. Jeg har en regndragt som jeg kan burge på korte ture. På lange ture bliver dne for belastende da den er købt meget stor for at den skal kunne tages på i vejkanten hvis det begynder at regne. Men hvis det er med henblik på at holde varmen, så kan du jo købe en der sidder nogenlunde til og lægge lædertøjet deri hjemme på stuegulvet. Med kun tæt læderdragt og boxers indenunder bliver det køligt ved 12-13 grader synes jeg. Kørte dog selv 200km sådan i går ved eftermiddags-aftentid, så det er ikke fordi det er direkte kolgt. Med regndragten udenover vil jeg tro at jeg kan holde varmen på en længere tur ned til omkring 5 grader.

Så, pas det probleme, behold du din dragt, det lyder som en god størrelse smiley Jeg valgte selv den mindste jeg kunne få på da den var ny.

Kommentér på:
Plads under læderdragt?

Annonce