772 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

cbr100rr 2008 hjælp? cbr100rr 2008 hjælp?

Hej Mcg!

Der må være et klog hovede der kan forklare mig hvorfor en 2008 model ikke har oplagt udstødning under sædet ? havde de ikke det på 2006 og 07 modellen ? eller er det kun cbr600 modellen som har oplagt udstødning under sædet ? Jeg mener nemlig jeg har set en 1000 med oplagt udstødning, men har det været custom så ??

Spørger bare for at sikre mig, overvejer nemlig at købe en 1000rr i morgen : )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cbr100rr 2008 hjælp?
  • #1   4. jun 2009 Det er rigtig at de fra 2008 er begyndt at bygge den i siden. Og tilmed en rigtig stor klodset udstødning....:-(

Så der skal købes en del, før den ser nice ud. Såsom nrplader holder skal også skiftes ud, da den org. virkelig er grim...

• #2   4. jun 2009 Så køb Rene J´s smiley
    Det er det onde kræz på
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=55628
    og dn sælges vist til en god pris så vidt jeg husker!

• #3   4. jun 2009 Ja Rene´s Blade stod for omkring 155.000 kr. på et tidspunkt mener jeg (vistnok uden udstyr), hvilket jeg syntes var et super tilbud for den cykel, så ham ku du jo gi et bud hvis det var smiley

• #4   4. jun 2009 hmm okay... tak for svarene

Den jeg kigger på har kørt 4200km så den er jo praktisk talt ny. Det er osse ligemeget med udstødningen kunne bare ikke lige forstå om det var mig der havde husket forkert.

Den har akrapovich på så det er jo som det skal være : )

• #5   4. jun 2009 Hvad må du slippe for sådan en sag?

• #6   4. jun 2009 De få km til forskel og alt det ekstra udstyr. Derudover er han ret penibl med sine bikes. Dvs får kun det bedste af det bedste hele vejen igennem.
    Prøv da lige at give ham en PM og hør hvda du skal give for den. Så kan du jo sammenligne med den du har kig på nu evt

Må man spørge hvad den du kigger på skal koste?

• #7   4. jun 2009 Det er udelukkende af kosmetiske årsager..... At det så efterfølgende har nogle andre effekter som fabrikanten kan remse op er bare noget fis i en hornlygte.....

• #8   4. jun 2009 Har altid syndes det var synd at de lave den om i 2008 flad næse udstødning osv.

Nu har jeg jo også en 2007 med oplagt udstødning smiley

• #9   4. jun 2009 Keyser Nielze:
    Er nu ikke heelt enig!
    Det kosmetiske er en stor del af det, men sådan som race-cyklerne i dag bliver mere og mere optimerede mod lav, centreret vægt, så er det ikke uden betydning om du kan flytte 5-6kg ned under tyngdepunktet, fremfor at have det hængende oppe i halvanden meters højde.

En anden ting i race-sammenhæng er, at mange pro-teams har bøvlet med varmepåvirkningen på bagdæmperen på underseat modellerne.

En anden ting er så, at det nok var billigere at aben på geden smed de 5-6kg i stedet for smiley

• #10   4. jun 2009 Det er muligt Anders..... Men lur mig om ikke det der underseat-lort får en renæssance om nogle år igen, med en masse mundlort om hvorfor det er bedre...
    Der er flere ting vægtmæssigt der er vigtigt end at flytte vægten ned under tyngdepunktet.... Det handler om den samlede balance på cyklen..... Den nye R1 testes jo til at styre bedre end nogen anden mc i sin klasse, så den skulle ikke have flyttet mere vægt ned....
    Ducati har jo tilsyneladende heller ikke haft de store vægt/balanceproblemer.....
    Så jeg fastholde at det er det visuelle det drejer sig om....

• #11   4. jun 2009 CBR100RR: En deciBlade smiley

• #12   4. jun 2009 der er også noget forskel i vægt fra en 1000ccm til en 600ccm...

• #13   4. jun 2009 den står til 189 den røde uden andet end udstødning skiftet... så det er jo de mindre km og garanti hos forhandleren man betaler mere for...

plus at de kan tage min kawa ind i handlen...

• #14   4. jun 2009 Du har vel ikke seriøst tænkt dig at skifte en fin fin Kawaskidstak ud med en Hondskvat?? Du er en stakkel der ikke kan reddes så smiley

Held og lykke med den.

• #15   4. jun 2009 Kenneth hvis du kan få den andne der har gået en smule mere men med MEGET mere udstyr billigere! Så er der da kun 1 vej smiley
    Så vidt jeg husker så er der stadig garanti på Renes også!
    Jeg vidste godt hvad jeg ville købe. Privat! mere for pengene

• #16   4. jun 2009 jeg er nok en stakkel der ikke kan reddes... : )

Men er sprunget fra cbr1000... jeg kan slet ikke forsikre den for de penge som den koster... Jeg vil ikke i min vildeste fantasi betale over 2000kr om måneden alene til forsikring... så det bliver en alt for dyr omgang.

Og har prøvet de forskellige selskaber...!

så nu køber jeg en som er til at betale og forsikre!

honda cb600 hornet 09

Kommentér på:
cbr100rr 2008 hjælp?

Annonce