{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

blinklys i håndtag {{forumTopicSubject}}

Hej jeg ville høre om i kloge hoveder kan hjælpe mig.

Jeg har en VT 600 med blinklys KUN i håndtagene, som jeg skal ha synet. Så jeg ville høre om der er nogle der har erfaring med det, om det kan lade sig gøre?? Se evt. billederne på http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5824

Hvis i evt ved hvor reglerne kan læses??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blinklys i håndtag
  • #1   12. feb 2006 Jeg vil mene det er lovligt, så længe de er e-mærket. Det er en generel EU godkendelse, de ikke må se bort fra.
    Så overholder blinkene reglerne for afstand imellem hinanden, vil jeg tro, der ikke bliver problemer. Og når de sidder ude på hvert sit håndtag, er det ikke afstanden, der bliver problemet smiley

• #2   12. feb 2006 jeg tror ikke dine blinklys er E mærket...de ligner i hvert fald mine og de er ikke. men din mc (og min) er så gammel at blinklys ikke er et lovkrav så du akn bare pille dem af og sætte dem på igen bagefter...men selv hvis du beholder dem på tror jeg ikke på at den ikke klare syn...han siger sikkert bare noget i retning af at du skal skifte dem eller pille dem af når du kommer hjem. og så er den fis slået

• #3   12. feb 2006 Blinklys er først et krav fra 1995. Så nej de behøves ikke.
    Jeg er ikke sikker på at dine kan synes medmindre det står i de papirer du har på din MC er den fra tyskland står det normalt i papirer ved sidste tüv

• #4   12. feb 2006 Jeg har nogle tilsvarende blinklys på min MC, de er E mærket, men jeg er nu stadig ikke helt sikker på at de et "helt" lovlige.

Jeg tror at jeg ville vælge at montere nogle standart blinklys ved syn, og så ændre det igen når jeg kom hjem. smiley

• #5   13. feb 2006 Hejsa regler og love mht. syn findes på www.fstyr.dk men de nævnte blink kan ikke godkendes endnu mvh. synsmand fra Aalborg smiley

Kommentér på:
blinklys i håndtag

Annonce