{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsxr 750 W årg 93
  • #1   26. maj 2009 ja det er ikke så mange km. men den er jo også importeret, min har heller ikke gået så meget mere den har gået 39.000 km. (også importeret)

• #2   26. maj 2009 Hej

At den er importeret er vel ikke en garanti for km tallet, vist tættere på tværtimod.

• #3   26. maj 2009 Måske kan grunden til et lave km-tal være fordi speedo kablet har været i stykker på et tidspunkt. Det var den på min da jeg købte den, men der havde den også stået stille i 7 år.. smiley

Det er en super dejlig maskine. Tilgivende, frisk, hurtig, dejlig sidestilling... Dejlig dejlig maskine..

• #4   27. maj 2009 den er helt ok, og ja vandkølet er da klart en fordel hvis du spørger mig.
    Hva angår km tallet, det skal du nok ikke lægge for meget i, da det er meget forskelligt hvordan den er blevet behandlet min har gået 56000 nu og den kører fint. Du skal dog være obs på 1 og 2 gear, kan finde på at hoppe ud af gear ved belastning hvis den er slidt.....
    Mit store problem med min er mig, jeg skulle lige vende mig til at den skal ha mere gas ved opstart end min gamle mc skulle (gsx 750f)

Kommentér på:
Suzuki gsxr 750 W årg 93

Annonce