363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Joachim H
Joachim H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

solskin...var der andre end mig og... solskin...var der andre end mig og...

Nicolas A der var ude og nyde det dejlige solskins vejr igår (lørdag) ??

blev til en tur til ringsted og retur, hvor mit speedo kabel knækkede under kraftig acceleration ved 125-145 km/ t i tredje smiley

samt en tur til amager og retur, selvfølgelig retur efter det var blevet mørkt.. for sa*** det var sgu koldt

gode solskins hilsner fra roskilde =)

p.s nogle der ved om man kan få et 90grader vinklet speedokabel elller en "adapter/dims" på 90grader til alm speedo kabel ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solskin...var der andre end mig og...
  • #1   12. feb 2006 Jeg vil også gerne lige prale med at jeg var ude at køre årets første tur smiley det blev dog kun til en lille en på et par km, da det var mega koldt selvom solen skinnede. Men jeg måtte lige ud, havde jo heller ikke prøvet min nye mc overhovedet, men den kører rigtig godt og jeg glæder mig til at komme ud igen snart.

• #2   12. feb 2006 Jeg ved du ikke var den eneste, jeg kørte i Roskilde (I bil) men så da 2 Mc'er i Roskilde alligevel!

• Joachim H
    Joachim H Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #3   12. feb 2006 heh var nok mig og nicolas da vi er fra roskilde smiley

• #4   12. feb 2006 Var lige en tur ude på min ny indkøbte Nimbus i fredags, men fuck det var koldt, men det var det værd...

• #5   12. feb 2006 jeg var ikke selv ude og jeg så godt nok heller ikke nogen men jeg kunne høre en 4'er ude i det fjerne i går (lørdag)eftermiddags....

• #6   12. feb 2006 Ja jeg tænkte at det var ved at blive mc-vejr da jeg lørdag morgen kørte på job i fuld solskin.. Damn det var en rar tanke! Så da jeg her til morgen ser at vejret faktisk også er flot idag og vejene er tørre, så skulle man da næsten være et svin, hvis ikke man lige smuttede en tur på vejene på mc..

Kommentér på:
solskin...var der andre end mig og...

Annonce