Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stort kørekort - lille mc
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   19. maj 2009 Spørg din kørelærer...

• #2   19. maj 2009 Det er nok et spørgsmål for en kørelære, men jeg tvivler på, at det vil tælle som gyldige kørelektioner, da det jo ikke er på den korrekte maskine.

• #3   19. maj 2009 Rettelse: Korrekte TYPE maskine

• #4   19. maj 2009 mener jeg nu godt man kan ... det er bare til prøve at du skal vise at du kan styre en "stor" mc ..

• #5   19. maj 2009 jeg ville også spørge en kørerlære, men det er begrænset hvor mange der har åbent på denne tid, og der er jo så mange kloge mennesker her..

Jeg mener heller ikke der er noget i vejen for at tage nogen timer på lille mc, men ville gerne høre andres menning, og måske der skulle være en kørelærer der læste med.

• #6   19. maj 2009 Ja det gjorde jeg, men godt nok ikke ret mange timer.. Vi var 4 der tog og der var kun 3 "store" motorcykler.. Så vi byttede lidt.

• #7   19. maj 2009 Det er no problemo men hvorfor gøre det ?? Det er den slags motorcykel du aflægger køreprøve på der bestemmer hvilken slags kørekort du får. så det totalt lige gyldigt om de første køretimer er på lille, men det er smartest at have samme slags cykel gennem hele forløbet for det kræver altid lidt at komme på en anden motorcykel

• #8   19. maj 2009 hvorfor skulle du tage en del af køre timer på en lille mc hvis du vil ha´ stort kort ?
    Du kører jo ikke i bil hvis du vil have lastvogns kort.

• Mikkel h
    Mikkel h Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #10   19. maj 2009 Mener helt bestemt at alle lektioner, skal være på stor maskine, hvis du vil have det store men, det er jo lige meget for man kan jo ikke tjekke, om du har taget lektionerne på stor eller lille

• #11   19. maj 2009 I princippet er det vel ikke i orden, men det handler om, hvad du er til køreprøve på:-)

• #12   20. maj 2009 Efter loven er det helt fint at man har enkelte køretimer på lille mc, eller for den sags skyld alle køretime, det eneste der tæller er hvilken maskine du køre på til selve prøven. Hverken kortere eller længere er den som ikke.

• #13   20. maj 2009 man køre på stor som små, i køre timer . men til prøven skal du kunne håndtere en over 500 ccm, fik kort for 18 måneder siden .. så kan huske det

• #14   20. maj 2009 Det tror jeg ikke du kan. Jeg ville nemlig have kørt på en lille MC da jeg skulle tage kort, fordi jeg var "ræd" for den store, men det fik jeg ikke lov til af min kørelærer - hvilket sikkert var godt nok smiley

Men om en anden kørerlærer vil lade dig gøre det, det ved jeg jo ikke. Spørg din egen kørerlærer.

• #15   20. maj 2009 Det var lige netop omvendt hos min kørelærer. Jeg tog alle køretimerne på en stor, da han mente det var bedre så jeg kunne lære at køre de store med det samme. Den eneste gang jeg tog en køretime på en lille var til køreprøven.

• #16   26. maj 2009 det kan du ikke du skal have 2 års. erfaring på mc før du kan komme på stor. hvis du tager det som 20 årig. skal du vente 2 år eller skal du op til ny køreprøve til stor mc. nå du er 21.

Kommentér på:
Stort kørekort - lille mc

Annonce