{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kreative sælgere !
  • #1   15. maj 2009 Jo, det er det.
    Især hvis man kan rende ind i samme garantiproblemer, som der har været på biler der er solgt og indregistreret 2-3 år efter produktionsår.
    Der har været eksempler på folk der har købt en ny bil og når så de skulle bruge fabriksgarantien, var den udløbet.
    Om det samme kan ske for en mc, aner jeg ikke.

• #2   15. maj 2009 Syntes tit jeg ser den slags, både med mc og biler, man må jo bare være opmærksom hvis man skal købe og tjekke registreringsattesten plus om model og årgang hænger sammen smiley

• #3   15. maj 2009 jamen problemmet er vel at der står 08 eller 09 på regattest selvom det er en 07 årg lige der betyder ikke andet end farve på stel ,men fra 06 til 07 er det en helt anden cykel og der har jeg også set det.

• #4   15. maj 2009 bare se mange af de mc'er der kommer ind her på siden... rigtig mange skriver årgang efter deres registreringsattest..

• #5   15. maj 2009 Min priller er en 03 model indreg. i 05. Paa reg.attesten staar der saaledes 05.
    Hvis jeg engang staar og skal saelge den vil jeg da helt klart oplyse at det er en 03 model indreg. i 05.
    Det kan jo vaere at saelger ikke er klar over at modellenerne er fra 07... Det er jo ikke alle der gaar op i "detaljer' som stelfarve o.lign.

• #6   15. maj 2009 Det ses tit!, og jeg er ikke sikker på det altid er i "ond" tro. Hvis folk rent faktisk ikke kender forskellen på modellerne, er hans bedste udgangspunkt at oplyse hvad der står på reg.attesten.
    Forhandlerne gør jo det samme, se eks. det cirkus omkring R6'erne, da de tilbød helt nye '05-modeller i '06, '07 og selv i '08!! Det har da i hvertfald skabt forvirring..prøv bare at kigge i markedet og søf efter R6'ere. smiley

• #8   15. maj 2009 ang ond tro eller ej i de 2 af tilfældene jeg nævner er det forhandlere !
    hvis det ikke er ond tro . er det ihvertfald inkompetence så det basker !

• #9   15. maj 2009 Man bør skrive årgang xx indregget i år xx
    Men det er desværre de færreste der gør det

Kommentér på:
kreative sælgere !

Annonce