850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Bedste cykel review Bedste cykel review

Findes der en side hvor de laver reviews af diverse cykler når året er omme og dømmer hvilken cykel der var overall bedst det år?

Så man kan kigge og sige at R1'eren '03 var bedst og ZX6R '07 var bedst.

Plejer at kunne google mig frem til det meste men har ikke fundet en side der stiller det sådan op (måske fordi man ikke kan?)

Men der må vel være en cykel hvert år der var den tand bedre end konkurrentens?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste cykel review
  • #1   14. maj 2009 Der er jo forskel på hvilke cykler der testes, touring, sport, offroad, hverdagscykel osv. og ikke mindst hvad der testes.

Noget er godt til bane, autobahn, små snoede veje eller commuting ...

• #2   14. maj 2009 Jo men jeg tænkte at der næsten måtte være nogen der stillede de forskellige cykler op i de forskellige "classes" og sammenlignede dem når året var omme. En slags forbruger guide.

Ved godt at cykler er "smag og behag" men der må være nogle eksperter der kigger cyklerne igennnem, prøve køre dem osv og kommer med deres "dom"! smiley

• #3   14. maj 2009 Danske mc-journalister kårer ofte årets mc. Men det giver jeg sku ikke meget for.

Typisk bliver cyklen et mix-max af forskellige subjektive holdninger og prisen bliver ofte afgørende over sjæl/hjerte.

Men diverse engelske sider laver ofte shoot-outs inden for forskellige kategorier. Men du er nok nød til at låse dig fast på en mc-kategori for at kunne lave en nogenlunde brugbar sammeligning smiley

• #4   14. maj 2009 Takker...ikke HELT hvad jeg ledte efter men tæt på smiley

• #5   15. maj 2009 Tyske Motorrad laver nogle gode test i kategorier. Men jeg ved ikke om de bliver offentligt gjort på deres hjemmeside, ligesom i bladene...

http://www.motorradonline.de/home

Kommentér på:
Bedste cykel review

Annonce