1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ahh, tilbage igen Ahh, tilbage igen

Arhh, hvor skønt.
Efter at have arbejdet i Kina siden 4 april, kom jeg endelig hjem i lørdags, og i går var jeg ude og trille en lille tur i det sydsjællandske.
En lille smut til Præstø og så over Møn hjem til Lolland. Ikke jordens længste tur, kørte kun et par hundrede km, men dæleme dejligt at være på hjul igen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ahh, tilbage igen
  • #1   11. maj 2009 Velkommen hjem, vi var osse nogle stykker dernede smiley lækkert vejr

• #2   11. maj 2009 Hej kasper

Hvor har du været i kina, jeg er i Suzhou nu men ville sku gerne hjem og køre lidt men man ved aldrig hvornår man kommer hjem herfra

Jacob

• #3   11. maj 2009 Hvad laver man i kina? Arbejder eller ferie?
    Og hvilket arbejde kræver man befinder sig fysisk i kina (bare nysgerrig, ikke et angreb"!

• #4   11. maj 2009 Er herover for et aluminiums firma, hvad det kræver Ja!!! der er alle slags håndværkere herover så det er bare om at finde et firma.. Aldrig ville jeg holde ferie herover når der er noget der hedder Thailand

• #5   11. maj 2009 Velkommen hjem til det danske vejr Kasper K
    Så er det vel lige før du skal have lidt mere tøj på fordi der var sikkert noget varmere derover

• #6   11. maj 2009 Jeg var derovre for vestas, hvor jeg skulle instruere i ultralydsscanning af kulfiberbjælker. Siten lå i Teda. en mindre by med 8-10 mio indbyggere der ligger ca 230 km sydvest for Beijing.

Og jep, klimaet er en kende bedre end herhjemme. Lørdag, da jeg rejste lå temperaturen på ca 32-33 grader! Men luften er væsentlig renere her. Nogle dage, var der kun 350-400 meter sigt pga smog. Det gav en seriøs Cecil-hoste. Også selv om, at man ikke ryger!

Kommentér på:
Ahh, tilbage igen

Annonce