{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

axel j
axel j
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Dax på nr. plader {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få nr, plader på en gammel Honda Dax fra 70'erne ? Synsmanden siger jeg skal have en Data-erklæring fra importøren den gang.Det var Nelleman og er også i dag. Har talt med dem, men det vil de ikke give. Mener jeg mere specifikt, skal have af vide, hvad synsmanden, vil have. Så der står jeg lige nu: Gode råd. Tak !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dax på nr. plader
  • #1   10. maj 2009 Så vidt jeg ved, så skal du have en ST70 motor på den (da det var den model der var på plader) og et sæt papire fra samme. Så syns manden kan se at den gerne må køres som mc.

• #2   10. maj 2009 er det ikke bare en typegodkendelse fra færdselsstyrelsen du skal have?

• #3   10. maj 2009 Tag en snak med ham her:

(link fjernet)

Han er igang med et projekt med at få en FS1'er indregistreret som MC, som han beskriver det, er det nok med en original kvittering på købet og en attest fra CRM.

Bare en idé

Mvh
    JLL

• axel j
    axel j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   11. maj 2009 Til Rasmuus ! Jeg har en godkendelseserklæring fra 79 på en knallert Dax. men den vil han ikke godkende til en anden Dax magen til også fra 70'erne.
    Til Nikolai ! Der er ingen typegokendelse til den som MC i 70'erne, tror jeg !
    Till JLL ! Har læst inlæggene, syntes ikke jeg kan bruge dem.

• #5   27. dec 2009 hej fandt du en løsning. da jeg selv er ved at gå lidt i stå efter5 års søgen jeg har enda en st 70 på plader ,mendet er ikke nok til at få lavet min st50 om til mc.

Kommentér på:
Dax på nr. plader

Annonce