{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Bue K
Bue K
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 61

Hjælp til fremtidigt projekt. {{forumTopicSubject}}

Goddag d' herre.

Jeg er i en mindre 'knibe'
Når engang jeg får afsluttet mine eksamener og får startet mit sabbatår vil jeg gerne i gang med et mc-projekt.

Jeg leder derfor efter en billig cykel som jeg kan bruge til at bygge lidt om på. Dog er der 2 ting som jeg synes er svært at finde i billige cykler.

Tanken er faktisk næsten det vigtigste. Det skal være den type tank der sidder på nyere Suzukier, Honda, Yamahaer, Kawazakiers osv. I ved den type der sidder på racer modellerne som man kan gribe om med lårene.
(selvfølgeligt ikke helt de samme, men den type)
Dog skal det ikke være den slags tanke der strækkes ud, og er med til at forme stellet. (Som på fx. ældre modeller gsxr 250ccm)

Derudover må den fra std. også også godt have en bagfælg der kan blive smidt et dejlig bredt dæk på. Dog er det ikke nødvendigt da man jo self. altid kan skifte denne ud.

Men hvis i har et bud på hvilke cykler der især ville være gode at kikke efter. Det behøver ikke være den klassiske racer, bare den har de førnævnte karakteristika.

(Derudover skader det jo ikke at den har en god størrelse motor. 500 eller over. Mindst)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til fremtidigt projekt.
Kommentér på:
Hjælp til fremtidigt projekt.

Annonce