Så blev det (næsten) min tur:S {{forumTopicSubject}}
Besluttede mig for at køre en lille tur trods det halvkedelige vejr. Efter lidt kørsel kørte jeg på strandvejen i Rungsted, og køre mod Kbh.
Og så skete det...
En gammel dame overholder ikke sin ubetingede vigepligt, og kører direkte ud foran mig!! Ved ikke om hun bare ikke ser mig, eller total undervurderer min fart...er såvidt også lige meget.
Heldigvis er min fart forholdsvis lav (i forhold til hvad den måske ellers er engang imellem), og det er et af de stykker med "optegnet" midter-rabat og en sten midterrabat med et skilt (med en pil) for hver 100-200 meter or so....og der er ca 50 meter til næste sten/skilt.
Så jeg når lige nøjagtig at klodse bremserne, og undvige ind i rabatten...de fine hvide striber er desværre møg glatte, og får mit bagjul til at skride ud.
Utrolig nok får jeg den reddet, uden at komme i nærkontakt med asfalten! Og kørte stille videre...med hjertet halvt oppe i halsen!
Tror mit held er opbrugt for idag...så er ved at knappe en kold op! Pas på jer selv...og god weekend
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 323
jul 2006
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 603
Det mest ærgelige, var nærmest, at jeg 5-10 min forinden havde kørt rundt og leget med noget on board camera, men jeg pillede at da det ikke sad godt nok, og var bange for det ville falde af! Ellers havde det sgu været en tur forbi politiet med filmen, så de kunne tage hendes kort!!! :@
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.233
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 603
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 23 Svar: 128
det var hun. Hun bakkede lige ud foran mig, så jeg måtte op på
modsatte vejbanes FORTOV for at være sikker. Lavede en u-vending
og kørte hen til hende for at høre hendes undskyldning. Men nej, det
var squ da min skyld, fordi jeg kørte vanvittigt hurtigt (40 km/t) og det var
også os motorcyklister bla, bla, - Så fik hun altså at vide, at hun var en
fed møgkælling uden hjerne, og bilen fik et klask på taget.
Ja, man bliver squ tosset når folk kører sådan.
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.024
jul 2006
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
En anden gang var der en i sin lille mazda der lavde vognbane skift fordi trafikken i højre spor var langsom så hun skulle jo bare ud? der kørte de så en del stærkere det samme gjorde en kæmpe lastbil der rede alle i den mazdas liv ved at trykke ud i midterrabatten.
Her lige da alle tog deres MC ud på vejene efter vinter, kom der en MC højre om mig mens jeg trak ind til siden for at stoppe (med blink) 20 cm mere og de havde begge ligget på vejen.
Og jeg kunne blive ved. Når man oplever så meget er det faktisk utroligt det kun er så få gange jeg har set det rent faktisk går galt foran mine øjne. Men det er også sket.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 53
Så blev det (næsten) min tur:S