{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

alex k
alex k
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30

H-D 883 {{forumTopicSubject}}

hey mcg..

jeg står og skal til af invistere i sådan en harley davidson 883 sportster..den er jo fed..

men er der noget man skal holde øje med med henhold til siltage og sådan nogen ting??

forsat god aften folkens..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H-D 883
  • #1   6. maj 2009 Hvilke årgange er du på kig efter?

  • alex k
    alex k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #2   6. maj 2009 jeg ville købe den som helt ny..er nemlig brændt lidt varm speciel model der hedder iron..

  • #4   6. maj 2009 Der er ikke noget. De er pisse stabile og utrolig holdbar.
    Du skal bare huske at bruge noget godt olie og sætter du larme potter på så få den indstillet i dens indsprøjtning.

    Og du skal IKKE bruge SE filteter til den (se mine fotoalbums) - det SKAL være et K&N hvis du skal sætte noget på.
    Deres service interval er 1: ved 1600 k m og derefter ved hver 8000 km.


  • alex k
    alex k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #5   6. maj 2009 hehe..det ville være rart hvis det kun var det..hehe

  • alex k
    alex k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #6   6. maj 2009 fenris: det lyder sku godt..har nemlig også kun hørt godt om den..

  • #7   6. maj 2009 Ja på de nye er der sgu ikke rigtigt noget at komme efter. de er sådan set på højde med japserne. Jeg var mere nervøs hvis det var sådan en gammel jern-sportster du kiggede efter

  • alex k
    alex k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #8   6. maj 2009 jamen det lyder sku som om jeg har valgt rigtigt..så bliver det sku sådan en jeg skal ha..

  • #9   6. maj 2009 du kan roligt købe sådan en. De kører ret godt og er nærmest problem fri. Jeg har selv arbejdet ret meget med dem og deres popularitet og gode salgstal er velbegrundede.


  • #10   6. maj 2009 Hvis den er ny, er der vel foreskrevet serviceintervaller som bør overholdes, samt garanti.
    Såååøøøhhhh... køb og kør. Mere er der vel ikke at sige til det

    I øvrigt har du ret i at Iron ser ret cool ud smiley


  • #11   6. maj 2009 hej

    jeg tror den er super hvis du gerne vil have en ny.

    Husk dog lige at checke med forsikringen inden, der er ofte en masse krav når der er tale om H.D....

    Anna


Kommentér på:
H-D 883

Annonce