{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Skod service fra H.E.L. {{forumTopicSubject}}

Nu har der været så meget oppe om at vi skal støtte danske forhandlere, så jeg kontaktede KJ Motorcykler for at bestille et sæt stålarmeret bremseslanger til min gamle tøs. I starten var der god kontakt, bortset fra at jeg 3 gange måtte skrive hvilken cykel det drejede sig om, men da jeg så prøvede at få ham til at bekræfte om den pris han havde lagt ud med stadig holdt ...tja så hørte jeg pludselig ikke mere fra ham. Da jeg så ikke havde hørt mere fra ham i over en uge, tænkte jeg "Det gider jeg simpelthen ikke spilde min tid på" og gik ind på H.E.L.s engelske hjemmeside og bestille et sæt hjem.
På siden skal man vælge til hvilken cykel man ønsker sættet til, samt konfiguration og farve på slanger og banjoer og så skal man lige skrive ned en ekstra gang hvilken cykel det er man har, bare som en ekstra sikkerhed.
Jeg bestilte standard konfiguration, dvs 5 slanger for og 1 slange bag og det står da også i ordrebekræftelsen.
Efter en uge ankom pakken og til min store undren var der kun 4 slanger i pakken ...der skulle jo være 6???
Jeg sendte 2 mails til H.E.L. (forskellige e-mail adresser), men de har ikke gidet svare tilbage. Der er 7 dages returret, men de dage er gået for længst, så jeg siger bare; Fuck H.E.L. og deres stålarmeret bremseslanger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skod service fra H.E.L.
  • #1   5. maj 2009 Prøv evt at give dem et kald?

• #2   5. maj 2009 Ja, sidste udvej er vel at ringe, men synes bare at når man godt kan finde ud af at sende ordrebekræftelser og afsendelsesbekræftelser pr. mail, så kan man vel også svare på modtagne mails?

• #4   5. maj 2009 Hvis du har betalt med VISA/dankort, kan du via banken tilbagekalde beløbet. ( og husk at returnere pakken ) under henvisning til, at det fremsendte ikke svarer til det bestilte.

• #5   5. maj 2009 Det er betalt over PayPal.

• #7   5. maj 2009 Lige netop derfor jeg ikke handler uden jeg har et ansigt jeg kan tage fat i hvis varen ikke spiller!!!

• #8   5. maj 2009 jeg har prøvet at købe et par draggin jeans som aldrig kom, og jeg havde brugt paypal. jeg fik alle pengene igen... super

• #9   5. maj 2009 er du sikker på at det ik bare er fordi at HEL fremstiller kittet således at man har to slanger direkte fra master cylinder til hver kaliber?? altså uden om evnt fordelere etc.

eller havde du valg/options i netop det?

altså hvis de har sendt dig noget forkert, så er det jo ligemeget om der er retur ret eller ej. så har de lavet en fejl. og så er det bare at få dem til at sende noget nyt, og sende det forkerte retur. det ka de ik benægte, selvom de dage er gået.

jeg ville slå koldt vand i blodet hvis jeg var dig. hvis de har lavet en fejl, hænger de saføli på den, og er sikker på at de nok ska ta dem retur og sende det korekte til dig, hvis du blot får en ordentlig dialog med dem(saføli lidt svært hvis de ik lige svarer på mail, men bliv ved med at skriv, de svarer nok på et tidspunkt)

• #10   5. maj 2009 Stefan M --> I den konkrete sag havde manden købt internet spil for 100.000,- og var ikke tilfreds. Derfor kunne han ikke få sine penge tilbage.

Havde han købt en håndgribelig vare med defekter, eller som ikke var dukket op, havde det set anderledes ud..

• #11   5. maj 2009 Peter T

Jeg havde netop bestilt standard konfiguration fordi min gamle cykel er udstyret med anti-dive og derfor skiller slangerne en ekstra gang, så der er 5 slanger for.
    Det står også på ordresedlen fra dem: Five Line Front Brake Line Kit + Single Rear Brake Line Kit.

• #12   5. maj 2009 Som de andre siger, træk pengene tilbage gennem Paypal. Det har det med at få sælger til at reagere smiley

• #13   6. maj 2009 hmm. mystisk ,har kun godt at sige om dem. Handlede et sæt via h.e.l's hjemmeside . Fik dem efter et par dage , en af dem var desværre i forkert længde men efter at have taget et mål på slangen og mailet det til dem kom der fluks en ny på det korrekte mål uden meromskostninger for mig.. Det var sgu service ......

/Thomas

• #14   6. maj 2009 Synes det er skod service at de ikke gider svare på mails?

Kommentér på:
Skod service fra H.E.L.

Annonce