{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.583 visninger | Oprettet:

Kina AsiaWing Spark 500cc. Måske i DK? {{forumTopicSubject}}

Så er der endnu kommet en Kineser med en lidt større motor end 250 cc.

Fandt lige den her AsiaWing Spark 500 cc. Den har før været lagt på nettet som skitse, men nu skulle den være god nok.
(link fjernet)

Flere detaljerede billeder her. Endda med eget forum, med hele 6 medlemmer.!
(link fjernet)
http://www.roketa.com/product/2628/0/48426.shtml

Og filmet
http://www.youtube.com/watch?v=n6JPSkR7lu4

Gad vide om den kunne komme til DK. og til hvilken pris. Prisen hos Roketa i USA figurerer desværre ikke, men jeg ved MC4you.dk tog en Asiawing 300 cc hjem, tror lige jeg vil spørge dem om de har nogle planer. Skulle den sælge i DK, skulle prissætningen nok ikke være som Jialing JH 600, der endte på 65000 kr i DK.
(link fjernet)
Men det var vist mere producentens skyld.

Nej jeg synes Den spark er ganske kæk, og de rammer det kantede look, der er på mode disse år. Ville være god som begyndercykel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kina AsiaWing Spark 500cc. Måske i DK?
  • #1   2. maj 2009 Hold da k. den er grim..... smiley
    Sorry...

• #2   2. maj 2009 Spark'en ser nu godt ud. De kinesere er bestemt ved at komme efter det, og hvis data på de 40 hk holder, så bliver den vel også sjov.
    Kineserne er i gang med at købe japansk teknik og know how, så de kommer hurtigt frem.

• #3   2. maj 2009 de har da heller ikke sparet på bagbremsen med 4 pot caliber der ser ud til at være den samme som foran.

• #4   2. maj 2009 den ser sq nydelig ud kunne godt finde på til byture

• #5   2. maj 2009 Jeg har set sådan en AsiaWing Spark hos en e-forhandler bare under et andet navn..
    Han havde vist bestilt dem og de var på vej...
    De var også i en anden farve..

• #6   2. maj 2009 Hehehe den overhaler sku en traktor i filmen smiley

• #7   2. maj 2009 DoubleX: Som det hidtil har været med dem, så har prisen passet meget godt til hvad man har fået, og som før nævnt, så lærer de også mere i Kina om at bygge MC'er til resten af verden. Så mon ikke det kan tænkes, at prisstigningen følges af forbedringer på det tekniske plan??

• #8   2. maj 2009 Så har jeg lige skrevet til MC4you, om det er noget de kunne tænkes at tage hjem. Vender lige tilbage hvis de svarer.

Kent (Kolding) O, Var den en DK E-handelsbutik du havde set den i. Du kan ikke huske hvilken?

• #9   2. maj 2009 My eyes... the goggles do nothing!

• #10   2. maj 2009 Der er en lidt bedre film her.
    http://www.youtube.com/watch?v=tC0sB-LotfI
    Sat til en 30-35 T Dkkr. Så sku den nok sælge.
    Hellere den en en eller anden faldtrampet brugt GS 500 til samme pris.

• #11   2. maj 2009 Hellere en CBR 600 F2 - anyday of the week, and twice on a sunday! smiley

• #12   3. maj 2009 Hellere en Yamaha R1 fra 09 end en CBR 600 F2, nu hvor vi er ved sammenligninger ude af kontekst.

• #13   3. maj 2009 Ude af kontekst?

De ligger størrelsesmæssigt i samme segment, og kommer vel for mange til at fungere som begyndercykel.

Henset til værditab, driftssikkerhed og sikkert også køreegenskaber ser jeg ikke incitamentet til at smide den slags penge efter sådan en.

• #14   3. maj 2009 Så vidt jeg kan se ligger en CBR milevidt fra denne og en brugt GSer. Brugtpris starte ved 45 T. for CBR (årg. 1994, set på DBA)også går det ellers deropad, for slet ikke at snakke om reservedelspris og forsikring for en 100 HK Racer MC for en nybegynder.

Nej nu taler jeg segmentet: Begynderen med begrænsede midler, eg. 35-40 T. efter kortet er taget. Der ville denne være et nyt alternativ til brugt GS.
    Men lad os nu se hvad prisen lander på herhjemme, hvis den kommer.

• #15   3. maj 2009 CBR 600 F2 fra 1991 (hvor modellen blev introduceret) ligger helt ned til 35k, så den skulle nu være god nok. smiley

Reservedelspriser er vist ikke nemt at sige noget om fsva. en sammenligning af prisniveau.

Ansvarsforsikringen er samme pris hos GF på de to modeller, så vidt jeg lige husker.

Men fred være med det.

• #16   4. maj 2009 Lidt nyt om Sparken. Skrev lige til fabrikken i går for at høre om grundprisen og om de var ved at eksportere til DK. De svarede promte dd. med nedenstående mail (OK service, når man ellers tænker på kinesisk bureaukrati.)
    Så der er vist en vis tidshorisont før vi ser den herhjemme, men den lever.

Hi Niels Thomasen
    Thanks for your mail. Spark500 has not got EEC approval. we will inform you later once we got the EEC.
    Best regards
    Schugrant Guo
    Tel: 0086-538-6188778
    Fax: 0086-538-6188787
    2009-05-04

--------------------------------------------------------------------------------

发件人:Niels Thomsen
    发送时间:2009-05-03 21:03:57
    收件人:trade@asiawing.com
    抄送:
    主题:Asiawing Spark 500

Kommentér på:
Kina AsiaWing Spark 500cc. Måske i DK?

Annonce