{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REPOST
  • #1   29. apr 2009 Mange mener, at før man skriver indlæg..overhovedet..så skal man søge på Forum, om det har været før...uanset om det er år tilbage.
    HALLO..jeg glor ikke på noget med mindre det er på forsiden, eller hvis det er noget meget specifikt jeg leder efter...

Så det kan pisse mig heeelt af at noget siger REPOST...eller "Søg i forum før du skriver" osv
    hehe

Pyh så fik jeg lidt aggressioner af smiley

• #3   29. apr 2009 Det er ikke for og hænge nogen ud undre mig bare for det er da pisse ligemeget om den ligger her 2-3 gange så er det bare nemmere og finde igen hvis man lige skal vise det til nogen eller selv gense videoen .

• #5   29. apr 2009 Kris> DEN sad.......av smiley

• #6   29. apr 2009 repost. :o)

• #7   29. apr 2009 Repost virker ellers som et udråb der gør offeret til idiot, tror egentlig også at flere af de "nyere" herinde syntes det er træls at blive udsat for det, men sån er der jo så meget smiley

Personligt er jeg pisse ligeglad om det så bliver postet 20 gange i træk

Kim.

• #8   29. apr 2009 Nogle gange, ville det være rart, om folk ville søge først.. IKKE alt, men nogle spørgsmål kommer op flere gange om ugen (til tider) hvor en enkelt søgning, ville have givet et svar.
    Hvis personen virkelig ikke føler, at det er hans tid værd at lave en søgning, for at få svar, hvorfor skulle det så være min tid værd at svare!!!!

Dette er for Forum indlæg, IKKE for Video, der kan Repost vare en fordel, så er der flere der ser det. JEG tvivler på at der er ret mange, der jævnligt gennemgår ALLE video'er herinde!! Jeg får kun klikket, på dem der er på forsiden, eller linkes til...

• #9   30. apr 2009 Tager ikke det med repost så seriøst, ser det mere som en reminder til os alle om lige at bruge søgefunktionen inden man spørger om eller linker til noget man godt ved/kan tænke sig til har været oppe 10000 gange før.

Selvfølgelig er det ikke til at vide hvad folk har og ikke har set, men den der 4 år gamle youtube video med 20 millioner hits. Jo, den har vi jo nok set... Særligt når den handler om noget med MC ... smiley

• #10   30. apr 2009 Nu er den søge funktion desværre ikke den bedste, skulle finde et indlæg jeg selv havde lagt ind forleden, søgte på den præcise overskrift. men frem kom den ikke.

• #11   30. apr 2009 Helt generelt synes jeg, at MCG-politiet - altså de selvbestaltede har alt for travlt med at genere andre me : Repost, Søg i forum osv.

For pokker - selv vi der har været her længe slås som gale med sitets søgefunktion, så hvordan kan vi så forvente, at det skal være bare nogenlunde tilgængeligt for nytilkommere eller andet godtfolk, der ikke lige har set det pågældende emne sidst det var oppe.

Når folk åbner en streng, er det fordi, de har noget ,de vil dele med andre eller for at få noget at vide. Føler man sig så hævet over at behandle det seriøst, kan man undlade at gøre noget eller i det mindste henvis høfligt til en tidligere behandling af emnet - bare min beskedne mening.

• #12   30. apr 2009 Jeg har selv skrevet repost et par gange. Gør det mest fordi jeg synes det er irriterende at folk ikke engang kigger én side tilbage hvor de 3 andre dupletter ligger og lurer...

Personligt kan jeg ikke være online og tjekke alt nyt, så jeg kigger et par sider tilbage og ser hvad jeg gik glip af når jeg så har tid. Og der ligger det samme videoklip så op til flere gange. Der er intet ondt i "repost", men som Christian (København) H siger er det ment som en "reminder" på at det er tilladt liiige at kigge bare lidt tilbage så vi ikke får en overflod af samme ting.

Om det er retfærdigt at skrive det eller ej, tja, nogle tager det nok som det er ment og ikke en negativ ting, andre ikke... Mht. spørgsmål ang. MC er jeg enig i at man selvfølgelig gerne vil være mere tryg ved at få besvaret sit eget specifikke spørgsmål omkring sin egen specifikke bike i stedet for at kigge på en 2 mdr gammel-næsten-identisk-tråd-med-anden-type-bike....

Kommentér på:
REPOST

Annonce