815 visninger
|
Oprettet:
REPOST {{forumTopicSubject}}
Sad lige og så en fed video herinde ...
Men der er åbenbart en der har set det før og skriver repost ..
hvad er det lige der kommer ud af og skrive det ..
Er vedkommen stolt over og ha set det eller hvad sker der ???
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.701
HALLO..jeg glor ikke på noget med mindre det er på forsiden, eller hvis det er noget meget specifikt jeg leder efter...
Så det kan pisse mig heeelt af at noget siger REPOST...eller "Søg i forum før du skriver" osv
hehe
Pyh så fik jeg lidt aggressioner af
apr 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 35
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.701
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Personligt er jeg pisse ligeglad om det så bliver postet 20 gange i træk
Kim.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
Hvis personen virkelig ikke føler, at det er hans tid værd at lave en søgning, for at få svar, hvorfor skulle det så være min tid værd at svare!!!!
Dette er for Forum indlæg, IKKE for Video, der kan Repost vare en fordel, så er der flere der ser det. JEG tvivler på at der er ret mange, der jævnligt gennemgår ALLE video'er herinde!! Jeg får kun klikket, på dem der er på forsiden, eller linkes til...
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Selvfølgelig er det ikke til at vide hvad folk har og ikke har set, men den der 4 år gamle youtube video med 20 millioner hits. Jo, den har vi jo nok set... Særligt når den handler om noget med MC ...
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
For pokker - selv vi der har været her længe slås som gale med sitets søgefunktion, så hvordan kan vi så forvente, at det skal være bare nogenlunde tilgængeligt for nytilkommere eller andet godtfolk, der ikke lige har set det pågældende emne sidst det var oppe.
Når folk åbner en streng, er det fordi, de har noget ,de vil dele med andre eller for at få noget at vide. Føler man sig så hævet over at behandle det seriøst, kan man undlade at gøre noget eller i det mindste henvis høfligt til en tidligere behandling af emnet - bare min beskedne mening.
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 799
Personligt kan jeg ikke være online og tjekke alt nyt, så jeg kigger et par sider tilbage og ser hvad jeg gik glip af når jeg så har tid. Og der ligger det samme videoklip så op til flere gange. Der er intet ondt i "repost", men som Christian (København) H siger er det ment som en "reminder" på at det er tilladt liiige at kigge bare lidt tilbage så vi ikke får en overflod af samme ting.
Om det er retfærdigt at skrive det eller ej, tja, nogle tager det nok som det er ment og ikke en negativ ting, andre ikke... Mht. spørgsmål ang. MC er jeg enig i at man selvfølgelig gerne vil være mere tryg ved at få besvaret sit eget specifikke spørgsmål omkring sin egen specifikke bike i stedet for at kigge på en 2 mdr gammel-næsten-identisk-tråd-med-anden-type-bike....
REPOST