{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Ang. Harley folk, hvorfor hilser i ikk {{forumTopicSubject}}

Som alle jo ved så er det jo Internasonal og hilse på en anden mc køre, vilket jeg synes er en fed ting, men så er der lige Harley folket, hvad fanen er der med dem, er de en klasse for sig selv, eller er de så højrøvet at man hilser ikke på andre som ikke køre Harley??????.
Hvad har i som vi ikke har????????. mvh Jan k.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. Harley folk, hvorfor hilser i ikk
  • #1   3. sep 2004 lol det er ikke fordi de ikke vil!! det er fordi de ikke kan slippe styret da den så vil ryste fra dem.. ;o)

• #2   3. sep 2004 Fed kommentar Flemming den havde jeg sku ikke tænkt på hahaha.

• #3   3. sep 2004 sidste gang dette blev debateret, var der en som kom med et eksempel hvor der blev sammenlignet at det at køre harley, er som at fylde en trillebør med sten og køre den med én hånd smiley

• #4   3. sep 2004 Jeg hilser (hilste) også da jeg mødte andre der kørte i Toyota Supra - som regel lige med at vippe lygterne op, det er meget skægt - der får man som regel positiv respons.

Men kan godt se problematikken, hvis harley'erne virkelig ikke kan slippe styret smiley

• #5   3. sep 2004 Ja, der er nogen der siger at grunden til at Harley-kørere ikke hilser, er at det er skide svært at køre trillebør med en hånd smiley ..........sorry Harley-kørere...bare en lille spøg

• #6   3. sep 2004 hehe chris.... det har du vel ikke gjort seriøst, fulgt efter nogen og vinket som en gal? smiley

• tanja r
    tanja r Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #7   4. sep 2004 hehe altså nu er det jo lige sån at min mand kører HD og han er en yderst flittig bruger af sin venstre vinkearm når vi kører. ku jo være du bare havde været uheldig den dag og haft ville hilse på en som netop ik lige havde muskler nok i armene til at ku vinke. smiley

• #8   4. sep 2004 der er sku også mange andre der ikke hilser.
    og det er synd da det er en form for sammenhold.

• #11   9. sep 2004 Kære alle sammen tak for en fed debat om Harley, jeg elsker en fed Harley, men har ikke lige penge til at købe en, men jeg synes det er trist de ikke kan hilse.
    Og til dig Henrik, hold dig væk fra det forum her din nar, du har jo ikke engang sat et foto, eller lavet en profil om hvad du har og ikke har, jeg og vi andre kan ikke bruge sådan en mc-søn til en skid, andet end at tage din styrthjælm, vende den om og skide i den, så tag og spar os for dit bullshitt, vil du noget seriøst, så lad os se din bike. mvh Jan k

• #12   11. sep 2004 Kære Henrik du er virkelig syg i hoved, skrid ud af det her forum, jeg har sagt det før og jeg siger det igen.
    DU ER ET TUDEFJÆS, magen til nar skal man sku lede længe efter.
    Grunden til jeg svinder dig til er jo fordi du ikke har lavet en profil, gå dog ind på scor, eller dating, og få afløb for din kedelige måde at skrive til folk, som Chris rigtig siger HVAD FANEN ER DET DU VIL??????????.
    Men nu vil jeg være flink ved dig, få lavet en profil, og vi kan have respekt for dig. god weekend TUDEFJÆS HAHHA, MVH Jan k

• #14   12. sep 2004 Kære Henrik, hvorfor laver du ikke en profil hvor vi, kan se hvad du køre på til dagligt??????.
    Prøv nu og høre her, når mc folk opdager at du ikke har lavet en profil, med foto og det hele, så har vi sku da mere end svært ved at forstå hvad pokker du laver her og hvad de fors. har skrevet forkert, eller sagt, jamen kære Henrik sådan er Biker verden nu engang, dejlig og rå af og til, og meget herlige mennesker, jeg har sku da lært en del at kende, ved at maile lidt sammen.
    Så se nu og få lavet en profil, jeg vil meget gerne se hvad du køre på, det er jeg mere end sikker på der er mange som gerne vil. mvh Jan k

Kommentér på:
Ang. Harley folk, hvorfor hilser i ikk

Annonce