1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Angående Streetfighters-mc Angående Streetfighters-mc

Jeg skal lige af med noget vrede... Jeg ved godt at der foregår en masse med en styrthjelm der ikke er kommet frem til modtageren og der er en i min klub, nævner ingen navne (o; som ikke er så populær, og kan kun beklage alt det.. Men gør lige OPMÆRKSOM på at personens private sager intet har med klubben at gøre, derfor er jeg sku lidt træt af at vi bliver kaldt pikhoveder osv inde i vores gæstebog på vores hjemmeside.. Ved godt at medlemmers handlinger smitter af på de andre medlemmer og der skal da nok os blive taget hånd om dette, men derfor skal vi andre ikke svines til da vi sku er ærlige og glade mc nørder...

PS hvis nogle fremover vil svine mig til, så ha nosser nok til at identificere sig med navn på min profil så kan man da i det mindste forsvare sig selv i stedet for det anonyme pis...

Koma

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Angående Streetfighters-mc
  • #1   1. feb 2006 Forstår godt du er sur... det er sgu aldrig fedt at blive rodet ind i noget og få skyld for noget man ikke har en skid med at gøre...

/Rumle

• #2   1. feb 2006 som jeg lige har skrevet. netop for mange idioter gør at jeg er færdig med at kører i klub. føler med dig. og kan kun give dig ret. de egentlige vatpikke er dem der ikke har nosserne til at stå ved deres ord. ie drop det anonyme pjat og vær jer selv bekendt. håber klubben klarer skærerne og får en alvorlig snak med årsagen til det hele

• #3   1. feb 2006 og det jeg skrev var iøvrigt i tråden om svindelen

• #4   1. feb 2006 Klubben kan da ikke drages til ansvar for, en enkelt medlems handling..... Kig evt. I deres gæstebog, jeg har selv skrevet hvad jeg mener der. Og til dem før mig uden navn, LUK.........
    Mvh.
    Ronni G.

• #5   1. feb 2006 Tak for støtten gutter... Skulle bare lige ha noget på plads og det har vi så fået nu... Tænkte nok det trodsalt var voksne mennesker man havde med at gøre!!

Ronni.. Tak for dit indlæg i vores gæstebog.. Et super træk! (o;

Koma

• #6   1. feb 2006 Har slettet alle useriøse indlæg fra vores hjemmeside og vil selvfølgelig fortsætte med at gøre dette. Hvis nogen har et problem med Streetfighters MC bedes rettes henvendelse til klagebrevkasse@streetfighters-mc.dk smiley

Og Koma! Kanon initiativ til forsvar af klubben og bikerne hver især.. Tager ikke selv anonyme indlæg og piveri seriøst, for så er der sku nok en kælling bag ordene.

Monster

• #7   1. feb 2006 Fandme da ikke en zx10r mere nu, ja undskyld skiftet af emnet. Men dem har jeg fået tæsk at 3 gange nu. Hva ligner det...:-)

• #8   1. feb 2006 Ja Ronni mig og Monster er jo kommet til fornuft og købte det eneste rigtige! (o; hehe

• #9   1. feb 2006 Håber fandme ikke Michael læser det her, så skal jeg bare høre på ham....
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=739

• #10   1. feb 2006 Det er bestemt ikke klubbens ansvar hvad et medlem gør udenfor klubregi. Desværre har det skabt dårlig omtale af hele streetfighters-MC. Men det skal nok hurtigt blive manet til jorden, især fordi i som klub har taget afstand til det.

Jens C: Du har bare ikke fundet den rigtige klub endnu :o)

/
    Jesper

• #11   2. feb 2006 Hvad er det lige der er sket???

• #12   2. feb 2006 Bandit:
    http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=11308
    http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=11332

Har hørt lidt om at du da ikke burde hedde bandit mere? har du fundet ud af hvad du skal have?

/
    Jesper

• #13   2. feb 2006 Jeg skal ikke afgøre hvem der har ret og uret i sagen om den famøse styrthjelms-handel mellem Johnni og Tommy..Det må blive en privat sag imellem dem,,men jeg synes det er meget betænkelig når man begynder at hænge privatpersoner ud på nettet med nævnelse af privatadresse og tlfnr..Det kunne jo være at manden både har kone og børn, og det er helt urimelig at deres privatadresse og tlfnr bliver stillet til offentlig skue på den måde. Og som andre også har skrevet, så kan det da umulig blive klubbens ansvar hvad et medlem laver udenfor klubregi. Og de anonyme bemærkninger der var i klubbens gæstebog, de er da så platte at de bare skal ignoreres..
    Mvh. Michael.

• #14   2. feb 2006 Hæng da manden ud. Han kan jo bare holde sin aftale, så har han jo ikke noget problem. Hvorfor beskytte den som laver lort i den?? STÆRKT gået Johnni K.
    Og så kan det såmænd også undre mig, at nogen voksne mennesker (fik du den Martin N?) gider, at køre i klub med en uærlig person. Men det er jo heldigvis deres egen sag.
    Ville personligt aldrig selv være sammen med en, der er utroværdig.

• #15   2. feb 2006 hvis nogen tager røven på andre skal det offentliggøres så andre kan advares mod at handle med kvajet. det er til anhver tid lovligt at forvare sig og begrunde problemet. at stikke halen mellem benene er kun et tegn på at der er mere end en der har problemer.
    det var kanon at du gjorde som du gjorde johnni. du har min støtte. selv om det er trist at det er nødvendigt. ville selv gøre det samme. har pt en motor hængende mellem tyskland og her. købt på ebay. 1måned siden. kan ikke få fat i ham. LORT.
    respekt til streetfighters mc fordi de offentligt tager afstand fra et medlems handlinger

• #16   6. feb 2006 Som udledning af den uheldige debat mellem Loosehand og personer her på MC galleriet har Streetfighters MC i samråd med Tommy "Loosehand" valgt at Tommy ikke længere er Præsident for "Streetfighters MC"
    Begrundelsen er at ingen klub har brug for dårlig omtale at ledende medlemmer.

Kommentér på:
Angående Streetfighters-mc

Annonce