2.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Garage ved Langenæs i Århus søges Garage ved Langenæs i Århus søges

Hejsa,

Er der nogle der ved hvad der er af muligheder for leje af garage omkring Langenæs alle i Århus, hvor jeg er flyttet til for et lille stykke tid siden.
Jeg mødte en for nyligt der netop havde fået stjålet sin mc, så vil egenlig gerne ha min i garage. Dog koster dem jeg har kigget på, fra 700, pr mdr, så har også (meget) interesse i at dele med andre i nærheden smiley

Mvh

Bjarne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garage ved Langenæs i Århus søges
  • #1   25. apr 2009 Hej...

hvor på langenæs? - jeg ved der er nogen fra århus gruppen der har kælder der i kvarteret...
    En anden mulighed er om du kan leje dig ind i ABB's garager på langenæs (ved ikke om det er der du bor...) de er til fornuftige priser... og er det kun for sommeren kunne det jo ske der var en der havde en garage de godt vil dele med anden mc-ist... har selv boet der og den løsning brugte jeg sammen med nogen...
    Mit forslag vil være at du laver et opslag og smider over på opslagstavlen i supermarkedet... på langenæs... og bor du i de grå blokke er der mulighed for at få nøgle til knallertrum... selvom der er lidt trængt... så er det bedre end på gaden...

mvh Offslow

• #2   25. apr 2009 Der er massere af garager i kvarteret.

Tag evt. ud og kig. Jeg mener der ertelefonnumre ved indgangen til dem derude.
    En MC jeg havde engang med sporing på forsvandt fra skærmen i det kvarter men dukkede dog heldigvis op senere.

Der er også garager ved Harald jensens plads. Ved/under pølsevognen.
    De kunne være ønskede da de ligger ud mod trafik og ikke giver så meget arbejdsro.

• #3   26. apr 2009 Tak jeg prøver lige at kigge lidt mere rundt, og ja jeg bor i de grå bygninger, hvor man kan leje gararger, meeen de er kun for "indregistrerede motorkøretøjer" som de gamle nisser i bestyrelsen lige har rettet til "kun for biler", da jeg spurgte hmff. Knallert skuret brugte jeg i slutningen af sidste sæsson men nu er det proppet med gamle smadrede scootere, så det han jeg den også for kært til smiley

Offslow< boede du også i de grå og hvordan fik du lov ?? smiley

• #4   26. apr 2009 Den jeg har ved Dan-Ejendomme koster 425 pr måned.
    Tlf. 70 30 20 20

Jeg har ikke plads til flere, men det kan være andre har. Prøv evt samme spørgsmål i Århus gruppen

Mvh Thomas

• #5   26. apr 2009 Hej Bjarne jeg er med i en garage hvor vi er tre, sidst jeg hørte om det. Du kan prøve at sende mig en sms med dit nummer, så sender jeg dig nummeret på ham der lejer garagen.

• #6   26. apr 2009 Nå ja du skal jo lige have mit nr. 40915432

• #7   26. apr 2009 ja har boet derinde i de grå... faktisk i 3 forskellige lejligheder... indtil der ikke var plads nok... men vi havde så en bil med plader så derfor vi fik efter 1½ hvor vi havde søgt... pga. vi flyttet fra en blok til anden...

men jeg ved der er folk der ikke bruger... mener der er en gut derinde der kører på en xj900 hvis han stadig bor der... han kan godt klemme en mere ind i sin garage... ligeledes bor der også en gut i samme opgang som jeg boede sidst der kører havelågebusa... mener også han har garage... kunne være du kunne leje dig ind...

• fatih c
    fatih c Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. dec 2013 Hej alle sammen,.
    jeg søger også en garage ved langenæs, Er da nogen da kan hjælp mig finde en billige garage til min bil, bor selv ved kirkedammen, håber nogen da kan hjælp mig,
    send lige et pb besked eller sms på mit nr. hvis nogen da kan hjælp.
    25 63 95 94..
    mvh Gurpreet singh

Kommentér på:
Garage ved Langenæs i Århus søges

Annonce