2.027 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Garage ved Langenæs i Århus søges Garage ved Langenæs i Århus søges
Hejsa,
Er der nogle der ved hvad der er af muligheder for leje af garage omkring Langenæs alle i Århus, hvor jeg er flyttet til for et lille stykke tid siden.
Jeg mødte en for nyligt der netop havde fået stjålet sin mc, så vil egenlig gerne ha min i garage. Dog koster dem jeg har kigget på, fra 700, pr mdr, så har også (meget) interesse i at dele med andre i nærheden
Mvh
Bjarne
0 synes godt om
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
hvor på langenæs? - jeg ved der er nogen fra århus gruppen der har kælder der i kvarteret...
En anden mulighed er om du kan leje dig ind i ABB's garager på langenæs (ved ikke om det er der du bor...) de er til fornuftige priser... og er det kun for sommeren kunne det jo ske der var en der havde en garage de godt vil dele med anden mc-ist... har selv boet der og den løsning brugte jeg sammen med nogen...
Mit forslag vil være at du laver et opslag og smider over på opslagstavlen i supermarkedet... på langenæs... og bor du i de grå blokke er der mulighed for at få nøgle til knallertrum... selvom der er lidt trængt... så er det bedre end på gaden...
mvh Offslow
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Tag evt. ud og kig. Jeg mener der ertelefonnumre ved indgangen til dem derude.
En MC jeg havde engang med sporing på forsvandt fra skærmen i det kvarter men dukkede dog heldigvis op senere.
Der er også garager ved Harald jensens plads. Ved/under pølsevognen.
De kunne være ønskede da de ligger ud mod trafik og ikke giver så meget arbejdsro.
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 39
Offslow< boede du også i de grå og hvordan fik du lov ??
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 183
Tlf. 70 30 20 20
Jeg har ikke plads til flere, men det kan være andre har. Prøv evt samme spørgsmål i Århus gruppen
Mvh Thomas
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 278
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 278
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
men jeg ved der er folk der ikke bruger... mener der er en gut derinde der kører på en xj900 hvis han stadig bor der... han kan godt klemme en mere ind i sin garage... ligeledes bor der også en gut i samme opgang som jeg boede sidst der kører havelågebusa... mener også han har garage... kunne være du kunne leje dig ind...
aug 2010
Følger: 1 Svar: 1
jeg søger også en garage ved langenæs, Er da nogen da kan hjælp mig finde en billige garage til min bil, bor selv ved kirkedammen, håber nogen da kan hjælp mig,
send lige et pb besked eller sms på mit nr. hvis nogen da kan hjælp.
25 63 95 94..
mvh Gurpreet singh
Garage ved Langenæs i Århus søges