Lindströms Motor/Malmö. OK Service. Lindströms Motor/Malmö. OK Service.
Hej
Har lige haft TRXen inde på værksted ved Lindströms Motor i Malmö. For den nette sum af cirka 3450 dkkr. fik den
- Stillet ventiler
- Synkroniseret karburator
- Skiftet bremsevæske
- Skiftet fordæk med et Metzeler
- Renset luftfilter. De skiftede det dog ikke, selvom de trængte, da de ikke havde min accept.
Alt i alt en "bra" service, Mekkeren fortalte hvad han havde rettet og var god til at svare på spørgsmål, men hvis man påtænker en tur "herover" så skal man lige være sikker på at de kan lave det den samme dag, så man ikke skal over igen.
Der er generelt god respons ved e-mail, Efter et par dage kommer svaret, ikke ligesom når man skriver til visse forhandlere i DK.
Forresten, er prisen for dette OK? Nogen der ved hvad ville sådan en omgang stå i ved en dansk forhandler?
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
Jeg har selv lige indhentet tilbud på stort service til min bike. To autoriseret i KBH og to autoriseret i Malmø (Ingen nævnt, ingen glemt
Med alt incl. (olie, filtre, pakninger etc.) er der ca. 2500-3000 dkr i besparelse. Dertil skal ligges udgifter til bro (150,-) hver vej og lidt lommepenge til en dag i malmø.
På bundlinien vil der stadig være sparet 2000 gode danske kroner, så det er bestemt værd at overveje.
Jeg tror du har fået det til en rigtig fin pris. Jeg forhørte også på dæk, men der er det faktisk billigere i DK. Fordæk 2200,- svenske, For og Bag 4500,- svenske plus montering.....hmm.
Så konklusionen må være at på service er det turen værd.
Tillykke med den gode "handel"
Mvh Rune
Lindströms Motor/Malmö. OK Service.